eur:
389.51
usd:
363.14
bux:
68123.99
2024. május 2. csütörtök Zsigmond
Nyitókép: BKK/Nyirő Simon

Az év applikációjává választották a BudapestGO-t

A 2023-as év legjobb applikációjának járó díjat nyerte el a BudapestGO. A Magyar Marketing Szövetség a Budapesti Közlekedési Központ saját fejlesztésű alkalmazását 21 pályázat közül választotta a legjobbnak.

Az „Év honlapja” pályázat keretében az „Év Applikációja” kategóriában olyan alkalmazásokat lehetett nevezni, amelyek amellett, hogy segítik és szórakoztatják a célközönséget, az online marketing elemeit is sikeresen ültetik át mobileszközökre. Ebben a szekcióban kiemelt szempont volt az innováció, a funkcionalitás, valamint a jól áttekinthető modern felületek felhasználása − írja a BKK a sajtóközleményében.

Az „Év honlapja” díj kategóriái közül az előző évekhez hasonlóan az E-kereskedelem, a Szolgáltatás, a B2B weboldalak, valamint az Év applikációja és a Turizmus kategóriák voltak a legnépszerűbbek. A versenyre összesen 287 pályázat érkezett, az „Év applikációja” kategóriában 21 pályázat közül nyerte el a legjobbnak járó, első díjat a BudapestGO.

„Büszkék vagyunk, hiszen ez a díj megerősít minket abban, hogy egy olyan innovatív, digitális alkalmazást sikerült megalkotnunk, amellyel egyszerűen tervezhetővé és kiszámíthatóbbá vált a közösségi közlekedés, továbbá a jegy- és bérletvásárlás is pár kattintással, gyorsan és környezetkímélő módon elintézhető” – mondta el Diószegi Ágnes. A BKK Ügyfélkapcsolati és értékesítési vezérigazgató-helyettese hozzátette, a díjazott applikáció – amely a könnyű használhatósága miatt az egyik legnépszerűbb magyar fejlesztésű alkalmazás Magyarországon.

Az alkalmazást aktívan használók száma folyamatosan nő, átlagban havi 1,2 millióan, összesen pedig már 1,8 millióan regisztráltak a BudapestGO-ban, és már több mint 4,4 milliónál jár a letöltő száma. Havonta 4 millió útvonaltervezés történik az applikációban, a bevezetése óta pedig összesen több mint 10 millió digitális vonaljeggyel utaztak a közösségi közlekedők. Az alkalmazás népszerűségét az is mutatja, hogy a BKK jegyértékesítésében már közel 40 százalék a digitális jegyekből származó bevétel aránya. Nemcsak a jegyet vásárlók, hanem a bérlethasználók körében is egyre népszerűbb a BudapestGO, a felnőttbérletek 34 százalékát, a diákbérleteknek pedig a 40 százalékát használják okostelefonjukon az utasok − áll a közleményben.

Címlapról ajánljuk

Wéber Gábor elmondta, ki szorongathatja meg Max Verstappent

A hétvégi Forma–1-es Miami Nagydíjon is a Red Bull és Max Verstappen a fő esélyes – mondta az InfoRádióban Wéber Gábor. A kommentátor a 2024-es szezon első öt versenyének legfontosabb történéseit is elemezte, valamint kitért arra is, milyen következményei lehetnek annak, hogy Adrian Newey tervezőmérnök 2025-ben már biztosan távozik a vb-címvédő istállótól.
VIDEÓ
inforadio
ARÉNA
2024.05.03. péntek, 18:00
Bakondi György
a miniszterelnök belbiztonsági főtanácsadója, a Stratégiai Tanácsadó Testület tagja
Szép pluszban zárt Amerika

Szép pluszban zárt Amerika

Vegyes mozgásokat láttunk ma a nemzetközi részvénypiacokon, Európában a befektetők a Fed tegnapi üzeneteit emésztették, miközben tovább dübörgött a gyorsjelentési szezon is, például Európa legnagyobb cége, a gyógyszergyártó Novo Nordisk, valamint a Shell is ma jelentett - mindkét cég megverte az elemzői profitvárakozásokat. A vezető amerikai indexek egy százalék körüli pluszban fejezték be a napot. Ezzel a mai napi izgalmaknak még nincs vége, hiszen az amerikai zárás után jelent majd az Apple is, amely jelenleg a világ második legértékesebb cége a Microsoft után.

EZT OLVASTA MÁR?
×
×
×
×
×