A korábban a közlekedésért felelő államtitkár azt írja a Facebookon, hogy "a kerületi vezetők a teljes régió számára kiemelten fontos vasútfejlesztéseket próbálják károsnak beállítani és ezek megakadályozásával próbálnak helyi népszerűséget szerezni".
Szerinte álságos azt kérdezni az emberektől, hogy "a föld alá helyeznék-e a lajosmizsei vonalat."
Mint írja, ez olyan sokba kerülne, hogy a beruházás társadalmi megtérülése negatív lenne, így
az európai uniós finanszírozás esélye is megszűnne.
Emlékezetet arra is, hogy "nálunk három-négyszer gazdagabb országok nagyvárosaiban sincsen ilyen, a családi házas kertvárosokat az elővárosi vasútvonalak a felszínen, nem egyszer magasvezetésben (töltésen vagy hídszerkezeten) szelik át".
Ezek után részletesen érvel a konzultációban feltett kérdések ellen és a vasút hagyományosnak mondható, de jóval olcsóbb korszerűsítése mellett.
Mint írja: "amíg Budapesten nagy lakótelepek vannak metró nélkül, szerintem csak a helyi választókat félrevezetésére alkalmas Gyál és Pestszentimre családi házas központjában metrót követelni".
Végül megállapítja: "az elővárosi vasút fejlesztése Budapesti egyik legfontosabb ügye, az autóforgalom csökkentésének kulcsa, nem lehet kerületi kérdésként kezelni".