Két programnak köszönhetően idén csaknem 1200 kilométernyi út felújítása kezdődhet el, ami közel kétszeresen meghaladja a 2016-2017-ben elvégzett 667 kilométernyi útfelújítást. Tekintettel a programok volumenére, a munkálatok több körben, ütemezetten valósulhatnak majd meg.
A társaság a teljes körű útfelújítások mellett a lokális javítási, vagyis kátyúzási, illetve nagy felületűburkolatjavítási munkáit is folyamatosan végzi. A szakemberek a téli hónapokban is végeztek hideg aszfalttalkátyúzást, de a tartósabb, meleg aszfaltosmunkák március második felétől, április elejétől indulhatnak el. A cég 2018-ban összesen 200 ezer tonna aszfalt felhasználását tervezi ezen munkálatainak elvégzése során. A kátyúzási munkákat az utak hierarchikus rendje szerint ütemezik, vagyis első körben a gyorsforgalmi utakon, majd a főutakon, végül a mellék- és bekötőutakon avatkoznak be.
A felújítások és javítási munkák idején általában félpályás korlátozásra, így a forgalmasabb szakaszokon torlódásokra is számíthatnak a közlekedők.
Az első ütemben szereplő projektek listája
Bács-Kiskun | 5211 | Lajosmizse-Kunszentmiklós összekötő út | 0+600 | 4+200 | 3600 m |
Bács-Kiskun | 5301 | Kecskemét-Kalocsa összekötő út | 25+234 | 30+000 | 4766 m |
Bács-Kiskun | 5414 | Jánoshalma-Borota összekötő út | 9+780 | 11+744 | 1964 m |
Bács-Kiskun | 51145 | Dunafalva bekötő út | 4+500 | 7+570 | 3070 m |
Bács-Kiskun | 4601 | Budapest-Tiszakécske ök út. | 95+058 | 102+720 | 7662 m |
Bács-Kiskun | 4622 | Kecskemét-Lakitelek összekötõ út | 12+990 | 17+010 | 4020 m |
Bács-Kiskun | 4625 | Szolnok-Kiskunfélegyháza összekötõ út | 67+310 | 68+475 | 1165 m |
Bács-Kiskun | 5203 | Kiskunlacháza-Izsák összekötõ út | 41+871 | 42+411 | 540 m |
Bács-Kiskun | 5405 | Soltvadkert-Szeged összekötő út | 1+454 | 5+185 | 3761 m |
Bács-Kiskun | 5412 | Kiskunhalas-Csávoly összekötõ út | 20+100 | 28+600 | 8500 m |
Bács-Kiskun | 5508 | Bácsalmás-Katymár-Bácsborsod összekötõ | 11+983 | 20+284 | 8301 m |
Bács-Kiskun | 5 | Budapest-Szeged-Röszke elsõrendû fõút | 119+600 | 122+000 | 2400 m |
Baranya | 5609 | Pécsvárad-Pereked összekötő út | 0+000 | 0+600 | 600 m |
Baranya | 65363 | Pécsvárad vasútállomáshoz vezető út | 0+000 | 0+158 | 158 m |
Baranya | 57 | Mohács-Pécs másodrendû fõút | 41+720 | 43+972 | 2252 m |
Baranya | 57 | Mohács-Pécs másodrendû fõút | 43+972 | 44+440 | 468 m |
Baranya | 66 | Pécs-Kaposvár másodrendû fõút | 40+894 | 42+000 | 1106 m |
Baranya | 6601 | Oroszló-Szentlőrinc összekötő út | 11+250 | 12+810 | 1560 m |
Békés | 4231 | Dévaványa-Gyomaendrőd összekötő út | 0+000 | 3+600 | 3600 m |
Békés | 4231 | Dévaványa-Gyomaendrőd összekötő út | 4+600 | 5+591 | 991 m |
Békés | 4238 | Tarhos-Békés-Gerla összekötők út | 2+477 | 3+975 | 1498 m |
Békés | 42146 | Gyulavári bekötő út | 6+360 | 7+972 | 1612 m |
Békés | 4411 | Telekgerendási bekötőút | 6+670 | 8+140 | 1470 m |
Békés | 4429 | Kevermes-Medgyesegyháza-Orosháza összekötõ út | 26+174 | 33+500 | 7336 m |
Békés | 4238 | Tarhos-Békés-Gerla összekötõ út | 0+050 | 1+497 | 1447 m |
Borsod-Abaúj-Zemplén | 2521 | Nekézseny-Borsodbóta összekötő út | 0+000 | 6+000 | 6000 m |
Borsod-Abaúj-Zemplén | 3302 | Mezőkövesd-Ároktő összekötő út | 18+912 | 23+599 | 4687 m |
Borsod-Abaúj-Zemplén | 3302 | Mezőkövesd-Ároktő összekötő út | 27+700 | 29+075 | 1375 m |
Borsod-Abaúj-Zemplén | 3302 | Mezőkövesd-Ároktő összekötő út | 30+375 | 32+750 | 2375 m |
Borsod-Abaúj-Zemplén | 3607 | Gesztely-Bőcs-Kesznyéten összekötő út | 18+133 | 22+196 | 4063 m |
Borsod-Abaúj-Zemplén | 3716 | Vilmány - Vámosújfalu összekötő út | 23+600 | 27+495 | 3895 m |
Borsod-Abaúj-Zemplén | 25127 | Tardona bekötő út | 0+003 | 4+455 | 4452 m |
Borsod-Abaúj-Zemplén | 2306 | Zabar-Ózd összekötő út | 12+230 | 18+809 | 6579 m |
Borsod-Abaúj-Zemplén | 2619 | Szirmabesenyő-Sajóvámos összekötő út | 2+558 | 5+623 | 3065 m |
Borsod-Abaúj-Zemplén | 2619 | Szirmabesenyő-Sajóvámos összekötő út | 5+623 | 6+436 | 813 m |
Borsod-Abaúj-Zemplén | 3302 | Mezőkövesd-Ároktő összekötő út | 23+599 | 27+700 | 4101 m |
Borsod-Abaúj-Zemplén | 3716 | Vilmány - Vámosújfalu összekötő út | 28+265 | 29+900 | 1635 m |
Csongrád | 4524 | Dóc - Balástya összekötő út | 0+000 | 2+502 | 2443 m |
Csongrád | 5514 | Mórahalom átkelés összekötő út | 0+706 | 2+180 | 1474 m |
Csongrád | 4414 | Hódmezõvásárhely-Maroslele-Makó összekötõ út | 18+451 | 29+215 | 10815 m |
Fejér | 6307 | Simontornya-Szabadbattyán összekötő út | 22+690 | 24+990 | 2300 m |
Fejér | 6307 | Simontornya-Szabadbattyán összekötő út | 29+240 | 32+700 | 3460 m |
Fejér | 81 | Székesfehérvár -Kisbér-Győr másodrendû fõút | 27+555 | 36+715 | 9160 m |
Fejér | 1104 | Bicske-Zsámbék összekötő út | 0+049 | 7+281 | 7232 m |
Fejér | 8127 | Mór-Kocs összekötő út | 3+100 | 3+850 | 750 m |
Fejér | 63107 | Sárszentágotai bekötő | 0+000 | 1+289 | 1289 m |
Győr-Moson-Sopron | 8311 | Nyúl-Ménfőcsanak összekötő út | 0+000 | 1+341 | 1337 m |
Győr-Moson-Sopron | 1 | Budapest-Tatabánya-Győr-Hegyeshalom I.r. főút | 163+033 | 163+610 | 577 m |
Győr-Moson-Sopron | 82 | Veszprém-Zirc-Győr másodrendű főút | 65+085 | 67+940 | 2815 m |
Győr-Moson-Sopron | 8408 | Pápa-Szilsárkány összekötő út | 18+500 | 21+600 | 3100 m |
Győr-Moson-Sopron | 8526 | Kópháza-Balf-Fertőrákos összekötő út | 0+530 | 1+461 | 931 m |
Győr-Moson-Sopron | 8603 | Farád-Mihályi-Gyóró összekötő út | 8+700 | 11+000 | 2300 m |
Hajdú-Bihar | 3323 | Balmazújváros-Hajdúnánás összekötő út | 21+450 | 27+893 | 4150 m |
Hajdú-Bihar | 4211 | Püspökladány-Sárrétudvari összekötő út | 14+900 | 19+175 | 4275 m |
Hajdú-Bihar | 4904 | Nyíradony-Nyírábrány összekötő út | 3+500 | 7+650 | 4150 m |
Hajdú-Bihar | 4904 | Nyíradony-Nyírábrány összekötő út | 7+650 | 11+795 | 4145 m |
Hajdú-Bihar | 33 | Füzesabony-Debrecen másodrendű főút | 103+800 | 105+100 | 1300 m |
Hajdú-Bihar | 47 | Debrecen-Szeged másodrendű rendű | 1+550 | 2+650 | 1100 m |
Hajdú-Bihar | 47 | Debrecen-Szeged másodrendű rendű | 34+900 | 38+150 | 3350 m |
Hajdú-Bihar | 4903 | Nyíradony - Nyírbéltek összekötő út | 0+000 | 5+280 | 5280 m |
Hajdú-Bihar | 4905 | Vámospércs-Nyírlugos összekötõ út | 0+000 | 0+300 | 300 m |
Hajdú-Bihar | 4905 | Vámospércs-Nyírlugos összekötõ út | 1+020 | 6+062 | 5042 m |
Heves | 2402 | Selyp- Gyöngyöspata összekötő út | 9+818 | 12+150 | 2332 m |
Heves | 2404 | Zagyvaszántó- Rózsaszentmárton összekötő út | 3+740 | 6+284 | 2544 m |
Heves | 24142 | Szücsi bekötő út | 0+000 | 0+857 | 857 m |
Heves | 32103 | Adács bekötő út | 3+200 | 4+760 | 1560 m |
Heves | 2402 | Selyp-Gyöngyöspata összekötő út | 12+150 | 12+844 | 694 m |
Heves | 3212 | Besenyőtelek-Tiszanána összekötő út | 2+050 | 4+600 | 2550 m |
Heves | 3212 | Besenyőtelek-Tiszanána összekötő út | 8+635 | 9+885 | 1250 m |
Heves | 3212 | Besenyőtelek-Tiszanána összekötő út | 11+480 | 12+090 | 610 m |
Heves | 3213 | Kisköre-Poroszló összekötő út | 10+070 | 11+030 | 960 m |
Heves | 3213 | Kisköre-Poroszló összekötő út | 19+130 | 20+730 | 1600 m |
Heves | 33101 | Mezőtárkány bekötő út | 7+850 | 8+240 | 390 m |
Heves | 33101 | Mezőtárkány bekötő út | 9+565 | 9+965 | 400 m |
Jász-Nagykun-Szolnok | 3231 | Pusztamonostor-Jászárokszállás összekötő út | 16+500 | 18+618 | 2118 m |
Jász-Nagykun-Szolnok | 34103 | Karcagi beötő út | 5+200 | 6+074 | 874 m |
Jász-Nagykun-Szolnok | 34103 | Karcagi beötő út | 7+250 | 8+775 | 1525 m |
Jász-Nagykun-Szolnok | 32 | Hatvan-Szolnok II.rendű főút | 76+200 | 79+500 | 3300 m |
Jász-Nagykun-Szolnok | 46 | Törökszentmiklós-Endrőd-Mezőberény II.r. főút | 2+450 | 4+216 | 1766 m |
Jász-Nagykun-Szolnok | 46 | Törökszentmiklós-Endrőd-Mezőberény II.r. főút | 5+423 | 5+683 | 260 m |
Jász-Nagykun-Szolnok | 46 | Törökszentmiklós-Endrőd-Mezőberény II.r. főút | 25+000 | 26+880 | 1880 m |
Komárom-Esztergom | 1119 | Tát-Tarján-Tatabánya összekötõ út | 0+062 | 2+988 | 2926 m |
Komárom-Esztergom | 8119 | Velence-Csákvár-Tata összekötõ út | 48+560 | 51+970 | 3321 m |
Komárom-Esztergom | 8218 | Kisbér-Veszprémvarsány összekötő út | 7+800 | 11+200 | 3345 m |
Komárom-Esztergom | 1 | Budapest-Tatabánya-Győr-Hegyeshalom I.r. főút | 93+760 | 95+830 | 2057 m |
Komárom-Esztergom | 1123 | Szomor-Tarján összekötő út | 0+450 | 3+200 | 2750 m |
Komárom-Esztergom | 8109 | Tatabánya összekötő út | 0+355 | 1+315 | 960 m |
Komárom-Esztergom | M1 jobb oldali pálya | M1 autópálya /Budapest-Hegyeshalom/ | 46+255 |
129+350 | 83095 m |
Komárom-Esztergom | M1 bal oldali pálya | M1 autópálya /Budapest-Hegyeshalom/ | 68+100 | 112+450 | 44350 m |
Nógrád | 12121 | Tolmácsi bekötő út | 0+000 | 1+652 | 1652 m |
Nógrád | 21143 | Mátraverebély I. bekötő út | 0+877 | 2+500 | 1623 m |
Nógrád | 21148 | Bujáki bekötő út | 4+700 | 6+400 | 1700 m |
Nógrád | 22 | Rétság-Salgótarján másodrendű főút | 4+346 | 7+080 | 2734 m |
Pest | 3 | Budapest-Miskolc-Tornyosnémeti elsőrendű főút | 47+200 | 49+365 | 2165 m |
Pest | 11 | Budapest-Esztergom-Tát másodrendű főút | 42+940 | 44+000 | 1060 m |
Pest | 31 | Budapest-Jászberény másodrendű főút | 45+059 | 45+856 | 797 m |
Pest | 31 | Budapest-Jászberény másodrendű főút | 45+856 | 46+340 | 484 m |
Pest | 40 | Albertirsa-Abony másodrendû fõút | 0+150 | 1+000 | 850 m |
Pest | 10 | Budapest-Dorog-Almásfüzitõ elsõrendû fõút | 24+830 | 25+030 | 200 m |
Somogy | 6403 | Jut-Ságvár összekötõ út | 3+200 | 6+158 | 2958 m |
Somogy | 6819 | Berzence-Iharosberény összekötõ út | 0+000 | 4+950 | 4950 m |
Somogy | 6819 | Berzence-Iharosberény összekötõ út | 4+950 | 11+050 | 6100 m |
Somogy | 7 | Budapest-Székesfehérvár-Letenye elsõrendû fõút | 177+480 | 177+964 | 484 m |
Somogy | 65 | Szekszárd-Tamási-Siófok másodrendû fõút | 76+915 | 79+000 | 2107 m |
Somogy | 67 | Szigetvár-Kaposvár-Balatonszemes másodrendû fõút | 29+931 | 34+540 | 4609 m |
Somogy | 6401 | Enying-Siófok összekötő út | 9+040 | 10+400 | 1360 m |
Szabolcs-Szatmár-Bereg | 3834 | Nyíregyháza-Dombrád-Kékcse összekötõ út | 21+100 | 24+000 | 2900 m |
Szabolcs-Szatmár-Bereg | 4105 | Anarcs-Nyírbátor összekötõ út | 32+698 | 42+967 | 10269 m |
Szabolcs-Szatmár-Bereg | 4108 | Kisvárda-Vásárosnamény összekötõ út | 1+980 | 4+094 | 2114 m |
Szabolcs-Szatmár-Bereg | 3612 | Tiszalúc-Nagycserkesz összekötõ út | 15+300 | 27+912 | 12612 m |
Szabolcs-Szatmár-Bereg | 4108 | Kisvárda-Vásárosnamény összekötő út | 12+900 | 14+374 | 1474 m |
Szabolcs-Szatmár-Bereg | 4117 | Vásárosnamény-Mátészalka összekötő út | 13+800 | 18+265 | 4465 m |
Szabolcs-Szatmár-Bereg | 4138 | Jánkmajtis-Porcsalma összekötõ út | 4+320 | 6+696 | 2376 m |
Szabolcs-Szatmár-Bereg | 49148 | Oros-Nyírjestanya bekötő út | 0+000 | 1+288 | 1288 m |
Tolna | 6519 | Kaposszekcső-Jágónak-Meződ összekötő út | 0+000 | 4+183 | 4320 m |
Tolna | 6408 | Pincehely-Ozora összekötő út | 0+000 | 9+020 | 8987 m |
Tolna | 63 | Szekszárd-Székesfehérvár másodrendû fõút | 32+570 | 34+212 | 1642 m |
Tolna | 65 | Szekszárd-Tamási-Siófok másodrendû fõút | 50+700 | 55+000 | 4300 m |
Tolna | 6534 | Bonyhád-Dombóvár összekötő út | 6+133 | 6+700 | 567 m |
Tolna | 63123 | Sióagárdi bekötő | 0+000 | 1+450 | 1450 m |
Vas | 8 | Székesfehérvár-Jánosháza-Rábafüzes I.rendű főút | 161+925 | 165+340 | 3415 m |
Vas | 8707 | Körmend-Ják-Szombathely összekötõ út | 21+800 | 25+068 | 3268 m |
Vas | 84150 | Sárvár II.bekötő út | 2+475 | 3+529 | 1054 m |
Vas | 87 | Kám-Szombathely-Kõszeg másodrendû fõút | 28+561 | 28+771 | 210 m |
Veszprém | 7311 | Nagyvázsony-Vigántpetend összekötõ út | 0+005 | 1+160 | 1155 m |
Veszprém | 7324 | Devecser-Sümeg összekötõ út | 20+280 | 21+050 | 1000 m |
Veszprém | 8219 | Dudar-Bakonyszentkirály összekötõ út | 7+676 | 9+200 | 1524 m |
Veszprém | 7217 | Veszprém - Balatonalmádi összekötő út | 7+900 | 10+815 | 2915 m |
Veszprém | 8305 | Pápa - Vaszar - Gyarmat összekötő út | 1+360 | 3+235 | 1875 m |
Veszprém | 73115 | Szentgál bekötő út | 0+428 | 1+700 | 1272 m |
Veszprém | 72106 | Õsi bekötõ út | 3+250 | 5+650 | 2400 m |
Zala | 71 | Lepsény-Fenékpuszta másodrendű főút | 96+635 | 97+750 | 1115 m |
Zala | 7543 | Bak-Páka összekötő út | 18+500 | 22+284 | 3784 m |
Zala | 74148 | Kispáli bekötő út | 0+000 | 2+913 | 2913 m |