Az üzletember a lapnak adott interjújában figyelmeztet: figyelni kell a költségvetés egyensúlyára, de fontos, hogy ennek elérése közben az emberek elfogadható színvonalon éljenek, és a cégek is prosperáljanak. Intelmei szerint csak olyan intézkedésekkel szabad növelni a deficitet, amelyek középtávon kimutatható előnyökkel járnak. Önmagában a hiány növelése a nemzetközi pénzvilág számára nem elfogadható.
A Magyar Nemzet arról ír, hogy alig több mint fél év alatt 500 millió forint adósságot halmozott fel az Eurocom magánvasút-társaság a MÁV Pályavasúttal szemben. Az állami cég bejelentette, hogy megegyezett a fizetési feltételekről az adóssal, ám a versenytársak szerint megeshet, hogy csökkenés helyett tovább nő majd az Eurocom tartozása.
Az index.hu az RTL Klub Híradójára hivatkozva közli, hogy a parlamentből tizenhat év után kiesett Molnár Gyula újbudai polgármester szerint nehéz dolga lesz az új MSZP-frakciónak, mivel tagjai az elmúlt húsz évben az apparátusok tetején ültek. Mint mondta: azok lesznek ott, akik hozzá vannak szokva, hogy dolgoztatnak, és nem dolgoznak, megszokták, hogy a rendszer mögöttük működik.
A Napi Gazdaságban az olvasható, hogy a 4-es metró pajzsai hamarosan nekikezdhetnek a Keleti pályaudvarig tartó utolsó szakasz fúrásának. Ha minden a tervek szerint alakul, akkor az első félév végére befejeződhet az alagútépítés a vonal első szakaszán, azt viszont nehéz megmondani, hogy utána miként folytatódhat a beruházás. A Bosnyák térig tervezett második szakasz után elvben a Budaörs felé tartó harmadik szakasz is sorra kerülhet - korábban ennek lehetőségét fideszes politikusok is megfogalmazták.
A Világgazdaság szerint, amint feláll az új minisztérium, a kórházszövetség a vezetők elé tárja az egészségügy valós állapotát. Ahhoz, hogy az ágazat kikerüljön a válságból, világos beszédre, bizalomra van szükség az új kormánytól. Õszintén meg kell mondani az embereknek, hogy mennyibe kerül az elvárt gyógyítás, és mire elég a tb-járulék. Szembe kell nézni a gazdaság helyzetével, ám a betegellátás fenntartása érdekében azonnal pótolni kell közel kéthavi finanszírozásra valót. Aztán meg kell kezdeni az ágazat átalakítását.
A portfolio.hu Erhart Szilárddal, a dugodij.hu portál szerkesztőjével közöl interjút a belvárosi úthasználati díj bevezetésének lehetőségeiről és esélyeiről. A kieli közgazdasági kutatóintézet korábbi munkatársa szerint népszavazást kellene kiírni vállalva annak kockázatát, hogy nem szavazza meg a mai magyar társadalom a dugódíjat. Honlapja egyik felmérése szerint a legtöbben 1000 forintos dugódíjat tartanának indokoltnak. Erhart Szilárd a Stockholmban bevezetett kamerás rendszert tartaná optimálisnak, tehát ha valaki behajt a fizetős zónába, több kamera is leolvasná a rendszámát, az autós pedig banki átutalással, pre-paid kártyával vagy akár sms-ben is fizethetne.