Infostart.hu
eur:
391.32
usd:
331.63
bux:
110941.69
2025. december 23. kedd Viktória
Nyitókép: Unsplash

Teljesen megújul a YouTube lejátszója – mutatjuk, mi jön

Néhány felhasználónál már megjelent a YouTube új lejátszója, ami jelentősen más, mint az eddigi.

Április 23-án volt húsz éve, hogy felkerült az első videó a YouTube-ra, a videómegosztó felülete az elmúlt két évtizedben több alkalommal is megváltozott, esetenként gyökeresen. Most úgy tűnik, ismét közeleg egy jelentős változás, és teljesen új köntöst kaphat az oldal legfontosabb felülete: a videólejátszó – írja a hvg.hu.

A webes verzió tesztelés alatt álló megoldása szakít az irányítóelemek eddigi, jórészt egységes arculatával. Az egyes vezérlőelemek immáron külön állnak, és „lebegnek”, nincs egységes keret, amelyben helyet foglalnának. Az egyes gombok jobban ki is vannak emelve – főleg a lejátszást elindító/szüneteltető a bal szélen –, a hangerőszabályzó gomb pedig el is költözik a jobb oldali vezérlők közé. A lenyíló menük is megváltoznak kissé, a kapcsolók dizájnja itt eléggé hasonlít az Apple-rendszereknél használtakhoz.

Az újdonságot még csak teszteli a Google, így az is benne van a pakliban, hogy végül egyáltalán nem vezetik be ezt az új felületet – de elég meglepő lenne. Az interneten terjedő beszámolók szerint azok közül, akik már kipróbálhatták, sokan nem értékelik a változtatásokat. Ez azonban a legtöbb módosításnál így van, és idővel megszokják a felhasználók az újdonságokat. Hogy mikor vezethetik be az új lejátszót mindenkinél, arról egyelőre semmit nem árult el a Google.

Címlapról ajánljuk
Síelni megy? Erről ne feledkezzen meg!

Síelni megy? Erről ne feledkezzen meg!

Akár a helikopteres mentés költségeire is nyújt fedezetet a megfelelően megválasztott biztosítás – mondta el az InfoRádióban Kozma Gábor, az Insura.hu vezérigazgatója.
VIDEÓ
Padlógázzal jönnek a kínaiak, összeomlik a Tesla - Látványos átalakulás történik az autópiacon

Padlógázzal jönnek a kínaiak, összeomlik a Tesla - Látványos átalakulás történik az autópiacon

Mérsékelt növekedést mutat az EU autópiaca, a volumen viszont továbbra is nagyjából harmadával elmarad a Covid előtti szintektől. A valódi sztori viszont nem is a darabszámokban keresendő, hanem a piac struktúrájának átalakulásában. Az elektromos hajtások törnek előre, miközben a benzin-dízel vonal látványos ütemben zsugorodik. Eközben a gyártói oldal egy másik, de mégis a piaci struktúra átalakulásával összefüggő történetet mesél el. Az elektromos autózásban erős kínai gyártók törnek be a piacra, mostanra érdemi szeletet kihasítva abból, miközben az "európai nagyok" közé tartozó Stellantis komoly piacvesztést szenved el, és a Tesla vonzereje is jelentősen csökken.

EZT OLVASTA MÁR?
×
×
×
×
×