Max Verstappen szombaton nyerte meg versenyhétvégét – kezdte Vámosi Péter, aki szerint új, japán csapattársával, Cunoda Jukival ellentétben a holland „teljesen érti az autó működését”, ezáltal sikerült olyan tartományban, időablakban tartania az RB21-est, amivel pole pozíciót ment, majd vasárnap, annak ellenére, hogy mindenki esőre számított, szárazon is képes volt olyan tempót autózni, ami elég volt a McLanerek ellen.

A szakíró érdekességként jegyezte meg, hogy Verstappen kocsiján a fehér festés valójában matrica volt, vagyis az autója legalább másfél-két kilóval többet nyomott, ami „egy kicsit talán biztató a jövőre nézve”.
A suzukai csata az előzések, illetve előzési lehetőségek szempontjából nem sok izgalmat tartogatott, a szakértő úgy látta, ezen a hétvégén a Ferrari „szenvedett látványosan”, mert a kocsi hátulja nem stabil. Szerinte ebben keresendő a maranellói csapat kudarcának az oka, és úgy véli, választás előtt áll a csapat: vagy még idén újratervezi az autó farát, és megoldja a gumikopási problémáikat, vagy hagyja és elkezd 2026-ra koncentrálni.
Azzal kapcsolatban, hogy Max Verstappen vajon meddig tudja majd ellensúlyozni a legnagyobb gumikopású pályákon a csapata hátrányát a McLarennel szemben, Vámosi Péter kifejtette: kifejezetten érdekes lesz a következő bahreini versenyhétvége, ahol esti futam lesz, ezért a hőmérsékletben nem lesz nagy különbség. „Kellene pár tradicionálisabb pálya, ahol jobban látjuk azt, hogy ki hol áll” – tette hozzá.
Végül arra is emlékeztetett, hogy Red Bullnak nagyjából még két versenyt kell „kibírnia” a jelenlegi konstrukcióval, mert az első komolyabb fejlesztéseket a Miami Nagydíjra ígéri a vezetés.