eur:
394.91
usd:
371.5
bux:
0
2024. április 19. péntek Emma
Sebastian Vettel, a Ferrari német versenyzője teszteli versenyautóját a Barcelona melletti montmelói versenypályán 2019. február 18-án. A Forma-1-es autós gyorsasági világbajnokság szezonnyitó nagydíját március 17-én rendezik Melbourne-ben.
Nyitókép: MTI/EPA-EFE/Enric Fontcuberta

Komoly különbségek az F1-orrkúpokban - képek

Megkezdődött a Formula-1-es csapatok idei első kollektív tesztje Barcelonában. Az autókról és az első tapasztalatokról Wéber Gábor szakkommentátor beszélt az InfoRádióban.

Az autók majdnemhogy ugyanabban a formában gurultak ki az év első tesztpillanataiban, mint amilyennek a bemutatókon láthatóak voltak - mondta az InfoRádióban az első tesztnapról Wéber Gábor szakkommentátor.

"Minimális változtatásokkal jöttek ki. A Renault-nál nagyon nagy fokú várakozásaim voltak abból a szempontból, hogy picit megpróbálták a bolondját járatni a többiekkel, de mégis az autó megszólalásig, szinte centiről centire hasonlít arra, amit a múlt heti bemutatón láttunk" - fogalmazott, hozzátéve, a Force India is nagyon hasonló "gúnyában" gördült ki, mint a bemutató kezdetleges képein.

Szerinte a leginkább extrém kocsi az Alfa Romeo lehet, amiről az ember azt gondolhatná, hogy nem feltétlenül működnek az extravagáns megoldások, "de egyelőre úgy tűnik, hogy igen, érdekes dolgokat hozhat a középmezőnybeli csatában".

Az élmezőny szerinte három részre szakad, mégpedig három csapat mentén: Ferrari, Mercedes, Red Bull.

"Három különböző filozófiát képviselnek az autóik. Mindenki kicsit a saját filozófiáját, elképzelését finomította tovább 2019-re. Még az első szárnyat tekintve is három különböző megoldással rukkoltak elő a szabályváltozásra reagálva. Azt lesz érdekes majd nézni évközben, hogy a három közül valamelyik megoldás a többi fölé kerekedik-e" - hívta fel a figyelmet Wéber Gábor.

KAPCSOLÓDÓ HANG
Címlapról ajánljuk
VIDEÓ
EZT OLVASTA MÁR?
×
×
×
×
×