Liam Neeson ismét Jaume Collet-Serra akcióthrillerében tér vissza a vászonra: ezúttal egy minden nap vonattal ingázó, kiégett biztosítási ügynököt alakít, aki elvállal egy titokzatos megbízatást, amellyel – mint később kiderül – saját és családja életét kockáztatja.
A The Commuter – Nincs kiszállás címen futó film az első visszhangok szerint kevés eredeti ötletet tartalmaz, inkább az alkotók korábbi munkáinak egyes elemeit idézi - néhány kritikus pedig kidolgozatlan, többnyire sablonokkal dolgozó filmként aposztrofálta a mozit.
A héten debütál a Kicsinyítés című vígjáték, amelyben a túlnépesedés problémáját úgy igyekszenek orvosolni, hogy lekicsinyítik az erre vállalkozó embereket.
Alexander Payne első nagyköltségvetésű szatírikus filmje – Matt Damonnel a főszerepben egyelőre nem győzte meg a közönséget, az IMDB-n még a hat pontot sem érte el.
A Viszlát, Christopher Robin Milne világhírűvé vált regénye, a Micimackó születésének történetét mutatja be.
Simon Curtis filmjéből kiderül, miként született a gyermekével nehezen kapcsolatot találó apa tollából a később legendássá vált könyv, amelynek következményeként a fia – akiről Róbert Gida karakterét mintázta – örökké csak a Micimackó főszerepét ihlető érdekesség maradt.
Prince 30 éves legendás koncertfilmje, a Sing o’ The Times digitálisan felújított és újrakevert változatban tér vissza a mozivászonra.
Marcela Said korábban dokumentumfilmesként dolgozta fel a chilei katonai diktatúra témáját, ezúttal viszont Kutyák és titkok címmel egy játékfilmet készített, amelynek női főszereplője, egy zárkózott asszony beleszeret egy férfiba, aki ellen a Pinochet-érában elkövetett bűncselekményei miatt nyomoz a hatóság.
Sergio Castellitto Fortunata című filmjét már megnézhette egyszer a közönség az Olasz Filmfesztiválon, de most a művészmozik is műsorukra tűzik a saját fodrászüzletről álmodozó és kitörésre vágyó, bántalmazott nő történetét.