Az egyik mű címe például az, hogy "Csináld még egyszer, nem kapcsoltam be!". A "szoborcsoport" azt ábrázolja, amint egy földön fekvő gyereket rugdal egy másik, míg a harmadik filmezi a jelenetet.
Egy másik munka pedig azt mutatja be, amint egy család KFC-kaját eszik, egy fiú graffitit fúj a falra, egy másik gyerek pedig a McDonald's hamburgerét falja.
Barford elmondta, hogy a kollekció A Jó, a Rossz és a Szépség címet kapta, és azt mutatja, hogyan látják az idősebb generációk a mai brit fiatalságot.
A 31 éves londoni férfi elmondta: sokféle reakció érkezett a munkájára. Voltak, akik szörnyűnek találták az alakokat, másik szerint viszont viccesek. De a nagy többségnek tetszett az ötlet, és értették a poént.
Hozzátette: sokakat azért sokkolhatott a dolog, mert régimódi porcelánfigurákat láttak teljesen modern kivitelben, mai dolgokat ábrázolva, ami szokatlan nekik.
Az alkotások jelenleg a londoni Spring Projects galériában vannak kiállítva.
Biztosra veszik: orosz ügynökök robbantottak Csehországban