eur:
413.48
usd:
396.47
bux:
78741.84
2024. december 22. vasárnap Zénó
Nyitókép: Pixabay

Többször is repülés közben kellett leállítani a hajtóműveket

A hatóságok vizsgálatot rendeltek el, azután pedig hajtóműcserére kötelezték az érintett légitársaságot.

Három egymást követő napon is le kellett állítani repülés közben az Indigo indiai diszkont légitársaság egy-egy Airbus A320neo gépének hajtóművét. Az indiai News18 összefoglalója alapján az airportal.hu azt írta: október 24-én, 25-én és 26-án, valamint 30-án is volt egy járat, amelynek meg kellett szakítania útját, mert műszaki hiba miatt le kellett álítani a Pratt & Whittney PW1100G áttételes hajtóművet és vissza kellett térni a kiinduló repülőtérre.

A balesetben érintett gépek azóta még nem térhettek vissza a forgalomba.

Az esetek annyira megszaporodtak, hogy az már az indiai légiközekedési hatóság figyelmét is felkeltette, ezért soron kívüli vizsgálatot rendelt el a légitársaságnál. Ennek nyomán 16 A320 neón rendeltek el hajtóműcserét, ezek mindegyike 3 ezer óránál többet szolgált. Az Indigónak 15 napja van elvégezni a cserét.

A légicég versenytársa, a Go Air is hasonló helyzetbe került, a hatóság ott 13 darab A320 neo hajtómű cseréjét írta elő.

Címlapról ajánljuk
Hogyan tartsuk távol a macskát a karácsonyfától?

Hogyan tartsuk távol a macskát a karácsonyfától?

„Curiosity killed the cat”, avagy a Kíváncsiság ölte meg a macskát – tartja az angol mondás. Amikor a karácsonyfáról és macskákról van szó, persze nem kell ilyen drámai kimenetelre számítani, de néhány óvintézkedés segíthet elkerülni, hogy ledőljön a fa.
VIDEÓ
inforadio
ARÉNA
2024.12.22. vasárnap, 18:00
Prőhle Gergely
a Nemzeti Közszolgálati Egyetem John Lukacs Intézet programigazgatója
EZT OLVASTA MÁR?
×
×
×
×
×