A bombázók kivonási menetrendjén még dolgozik az amerikai hadügyminisztérium, de valószínűleg mind az 52 gépet a sivatagi raktárbázisra irányítják.
Elméletileg lenne ugyan lehetőség néhány F-117-es eladására megbízható szövetséges országok számára, de nem valószínű, hogy erre sor kerül; pár példány valószínűleg múzeumba kerül.
Az F-117-eseket mindkét Öböl-háborúban, valamint a Jugoszlávia ellen 1999-ben indított NATO-légiháborúban is bevetették. Utóbbiban a szerb légvédelem lelőtt egy gépet.
A gép alakját úgy alakították ki, hogy a lehető legkisebb mértékben verje vissza a radarsugarakat, ezért a kevésbé modern radarok számára szinte érzékelhetetlen.
A radarhullámok szétszórására szolgáló szögletes felületek miatt ugyanakkor a bombázó meglehetősen instabil, a pilóták csak "Imbolygó Szellemnek" hívták.
A gépek kivonását a karbantartásigény és a magas üzemeltetési költségek miatt hozták előre 2011-ről 2008-ra.