A Covid-helyzet igencsak megváltoztatta a e-kereskedelmi piacot, amely a 2019-es adatokhoz képest 25 százalékkal növekedhet az idén. Mindezek ellenére Gönczy Gábor nem túl bizakodó abból a szempontból, hogy az idei Black Friday alkalmával nagyobb rekordok születhetnek, mint tavaly, de az biztos, hogy az átlagosnál magasabb költések várhatók, a tulajdonosoknak pedig fel kell készülniük a terhelésre.
A Stylers Group munkatársa arra hívja föl a piaci szereplők figyelmét, hogy bár az ár nyilvánvalóban mindig fontos tényező lesz, mára már
nagyobb jelentőséggel bír a vásárlói élmény,
amibe természetesen a biztonság is beletartozik, ahogyan a megfelelő felhasználóbarát felület, hogy minél kevesebb klikkeléssel lehessen vásárolni, és hogy időben, biztosan megkapja a vásárló a terméket. Ezért pedig a hajlandók kicsivel többet is áldozni.
Hirtelen nagyon sok kisvállalkozó jelent meg ezen a piacon, de a gyors növekedés mindig azzal jár, hogy valami a háttérbe szorul, a banki adatok biztonságos kezelésétől a személyi adatok tárolásáig. Gönczy Gábor – saját tapasztalatából – azt tanácsolja,
olyan helyről kell vásárolni, amit biztosan ismer az ember.