A magyarországi turizmus ösztönzéséről kötött megállapodást a kínai Ctrip.com utazási iroda és a Magyar Turisztikai Ügynökség - jelentette be szerdán a Ctrip.com.
A Ctrip.com International, Ltd. alelnöke Cseng Huaj-ji (Zheng Huaiyi) a kínai állami Hszinhua hírügynökség beszámolója szerint közölte: "big data" adatbázis elemzések eredményei alapján különféle turisztikai termékeket és marketing programokat fognak összeállítani, amelyekhez a Magyar Turisztikai Ügynökség fog helyi támogatást nyújtani a kínai turisztikai cégek számára.
A Ctrip adatai szerint
az idei év első tizenegy hónapjában 40 százalékkal több kínai turista látogatott Magyarországra, mint tavaly.
A Magyarországra látogató kínai turisták átlagosan 9 ezer jüant (1400 dollár) költöttek el, ami 50 százalékkal haladja meg a kínai turisták átlagos külföldi költekezését.