Vitézy Dávid elmondta, hogy a beruházást minimális önrész mellett, odaítélt, de még le nem hívott uniós forrásból finanszíroznák. A napilap szerint, ha sikerül a Budapesti Közlekedési Központ terve, akkor 2015-től a már ötödik éve közlekedő Combino villamosokkal megegyező hosszúságú, új járművek állhatnak forgalomba az 1-es villamos vonalán. Rövidebb, de szintén alacsony padlós új szerelvények közlekedhetnek fél tucat más vonalon is, valamint csaknem száz új trolibusz is érkezhet a fővárosba.
Közben a Jobbik azt javasolta, hogy lízinggel vagy flottabérléssel oldják meg a budapesti BKV-buszok cseréjét. A párt szakértői szerint anyagilag és időben is jobb megoldás lenne így cserélni a buszokat, mint ami a városvezetés jelenlegi terve, azaz a kiszervezés.
Ha a Balatonra készül nyaralni, van egy nagyon rossz hírünk