Az újsághirdetések még előnyben vannak az internetes ingatlanhirdetésekkel szemben, de ez az előny egyre csökken - mondta ingatlan.net vezető elemzője a portál felmérése alapján.
Déry Atilla kiemelte: a megkérdezettek 82 százaléka újsághirdetéseken keresztül szerzi be az információt ingatlanvásárlás kapcsán, míg 75 százalék interneten keresztül tájékozódik, vagyis mindkét formának van létjogosultsága.
Az internetes hirdetések előnye, hogy több, nagyobb és jobb minőségű képeket lehet közölni az ingatlanokról, valamint a szűrési feltételek révén könnyen lehet keresni az adatbázisokban, míg az újságokban napról napra végig kell böngészni a hirdetéseket - hangsúlyozta Déry Atilla.
Az ingatlan.net vezető elemzője szerint a hirdetési újságok is változtatnak, és próbálják az internet adta előnyöket a nyomtatott sajtóban megjeleníteni.
Új világ köszöntött be a hazai bankautomatáknál