Szabó Róbert kiemelte, hogy ebben az összevetésben nem egy-egy márkáról lehet beszélni, hiszen mind a Toyota, mind a General Motors számos márkát ölel fel.
A szakember szerint a Toyota egyik titka a megbízhatóság, a másik pedig innovációs offenzívája, amely elsősorban a hibrid technológiában mutatkozott meg.
A Lexus hibrid modelljei nagyon kelendők az Egyesült Államokban azok körében, akik fontosnak tartják a környezet védelmét - tette hozzá az autós magazinok főszerkesztője.
A szakértő fontosnak tartja, hogy a Toyota elleste azokat a recepteket, hogyan alkalmazkodjon egy autógyártó egy idegen piachoz.
Ennek sikerét mutatja, hogy a cég bár gyárt autókat az Egyesült Államokban, így sem tudja teljesíteni a hatalmas amerikai igényeket.
Szabó Róbert megemlítette azt is, hogy az egymást követő Toyota Corolla-generációkból világszerte mintegy 32 millió darabot értékesítettek.
A legyártott autók számát tekintve ugyan továbbra is a General Motors vezet, de ezeket el is kell adni - jegyezte meg az Autó-Motor és az Auto Bild főszerkesztője.
Péntek reggeltől óriási gyorshajtóvadászat kezdődik – itt megtalálja az összes traffipax helyét