Beperelte a vízmű-vállalatot az a brit nő, aki 16 éven keresztül szomszédja helyett is fizette a számlákat.
Jean Shaw 1992-ben költözött a bradfordi házba férjével és két gyermekével. A nő már azon is csodálkozott, hogy első vízdíja 75 font volt, ami ezelőtt 16 évvel hatalmas összegnek számított.
Férje később elköltözött, de a számlákban szereplő összegek továbbra is magasak maradtak, így a nő azt gyanította, gyermekei pazarolják a vizet.
Végül aztán mindkét gyermeke elköltözött, és mivel a fogyasztás még mindig soknak tűnt, a nő megvizsgáltatta a vezetékeket, mert arra gyanakodott, valahol szivárog a víz. A vízmű-vállalat munkatársa idén februárban vizsgálta meg a csöveket, és észrevette, hogy a szomszéd ház vezetékei is Jean Shaw vízmérőjéhez vannak bekötve.
Az 50 éves nő sírni kezdett, amikor megtudta, hogy szomszédja fogyasztását is neki kellett fizetnie 16 éven keresztül.
A helyzet azonban csak még rosszabbá vált, ugyanis a társaság még fél éven keresztül a szomszéd fogyasztását is magába foglaló számlát postázott a nőnek.
A yorkshire-i vízmű-társaság nem tudta megállapítani, hogy Jean Shaw mennyivel fizetett többet az évek során, így 150 fontnyi jóváírást adtak neki. A nő ezzel természetesen nem érte be, és 10 ezer fontra perelte be a vállalatot a pluszkiadásokra és a családját ért mentális megterhelésre hivatkozva.
A nő megpróbált takarékoskodni a vízzel a magas számlák hatására - hetente csak egyszer mosott, a WC-ben nem mindig húzta le a vizet, míg gyermekei közös fürdővízben mosakodtak -, ám mivel a vízdíj nem csökkent, ez komoly lelki problémákat is okozott neki.
A cég elismerte hibáját, és jelezték, hogy megpróbálnak megegyezni a nővel a kompenzációról.
Kedden megrohanhatják a kormányablakokat a mobilosok