Infostart.hu
eur:
389
usd:
330.1
bux:
0
2025. december 25. csütörtök Eugénia
Autók a MOL Limo közösségi autómegosztó szolgáltatás bemutatóján a Kopaszi-gát Öbölházában 2018. január 25-én. Budapesten 200 benzines és 100 elektromos járművel indult a szolgáltatás, a Mol elektromos töltőhálózatot is épít. A Mol Limo 60 négyzetkilométeren a főváros 10 kerületére terjed ki, az autók parkolásáért a felhasználóknak nem kell fizetniük. Minden megosztott használatú jármű 5-10 magántulajdonút vált ki, ami csökkentheti a forgalmat és a parkolási területet, ezzel több területet hagy meg a városok lakóinak és hozzájárul a légszennyezés mérsékléséhez.
Nyitókép: MTI/Máthé Zoltán

Szigorításról döntött a Mol, nézik a jogosítványt is

Több pontban módosítja a feltételeket hétfőtől a Mol közautó-szolgáltatását menedzselő Limo.

Hétfőtől több ponton változnak a limós kocsikra vonatkozó feltételek. Az egyik szigorítás, hogy a jövőben csak 20 év felettiek regisztrálhatnak a rendszerbe – írja a Totalcar.

Az új szerződési feltételek szerint a 20. életévét betöltött, a gépjárművezetői engedélyt leagalább egy évvel a szerződés megkötését megelőzően már megszerző természetes személy, aki sikeres regisztrációjával érvényes Keretszerződést kötött sofőr használhatja a Mol Limo kocsijait. Az eddig érvényes feltételekben 18 év szerepelt, az új szabály az újonnan regisztrálókra vonatkozik.

További újdonság, hogy bővül a flotta, Suzuki Vitarákkal, amelyek a Toyota Yarisokkal és az Opel Astrákkal azonos díjkategóriába tartoznak majd. Szintén a változások közé tartozik, hogy aki állatot visz a limós kocsiban, 30 ezer forintos büntetésre számíthat.

Címlapról ajánljuk
VIDEÓ
Megnyílik előttünk Latin-Amerika piaca

Megnyílik előttünk Latin-Amerika piaca

Néhány esztendeje egy vezető hazai politikus jelentette ki, hogy a vétójog az utolsó védőbástyája az európai sokszínűségnek és szuverenitásnak. Nos, a kormány tagjai – mint a dicső végvári vitézek büszke utódai – az elmúlt időben igencsak sűrűn gyakorolhatták a nemzeti szuverenitás védelmét, mivel jószerint csak azokat az EU-s kezdeményezéseket és indítványokat nem vétóztak meg, amelyek egy csepp áldozatot sem kívántak meg hazánktól. A megvétózott kezdeményezések sorába tartozott az Európai Tanács decemberi ülésének napirendjére tűzött, a Mercosur-országokkal (tagjai Argentína, Brazília, Paraguay és Uruguay, társult tagjai pedig Chile, Kolumbia, Ecuador, Guyana, Peru, Suriname és Bolívia) kötött új védintézkedésekről szóló megállapodás megerősítéséről szóló határozat is.

EZT OLVASTA MÁR?
×
×
×
×
×