Infostart.hu
eur:
382.2
usd:
328.23
bux:
108922.07
2025. december 7. vasárnap Ambrus
Az M0-ás autóút M1 és M7 közötti szakasza 2013. december 15-én. Az M0 déli szektorához tartozó, eddig a kétpályásításból kimaradt, mintegy három kilométeres szakaszának megépítésére írt ki nyílt közbeszerzést a Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő (NIF) Zrt. A háromsávúsítást eredetileg a szakasz mellett lévő Tópark beruházója, a Walker and Williams Group vállalta, de a vegyes ingatlanfejlesztés csődbe ment.
Nyitókép: BMTI Fotó: Beliczay László

Az M0-s miatt fájhat megint az autósok feje, kilátástalan lesz közlekedni rajta

Burkolatfelújítási és hídszigetelési munkálatok miatt csütörtöktől a következő két hétben is korlátozásokra kell számítani az M0-s autóút több szakaszán.

A Magyar Közút Nonprofit Kft. kedden azt közölte az MTI-vel, hogy a burkolatfelújítási munkálatok miatt újabb csomóponti ágon várható félpályás korlátozás csütörtöktől péntekig az M0-M7 csomópontban, ezért az M0-s autóútról az M7-es autópályán Balaton irányába közlekedőknek korlátozásra kell számítaniuk.

A korlátozás a kétsávos szakaszon csak egy sávot érint, az M0-s autóútról az M7-es autópályára a Balaton felé fel lehet hajtani.

Szintén burkolatfelújítási munkákat végeznek csütörtök reggeltől várhatóan egy héten át az M0-M5 csomópontban az M5-ös autópálya Kecskemét irányába vezető oldalon és az azonos oldali gyűjtő-elosztó pályán. Ezalatt sávelhúzás mellett pályaszűkítéssel is járó korlátozást vezetnek be. A korlátozás idején a csomópontban továbbra is fel lehet hajtani az M5-ös autópálya Kecskemét irányába vezető oldaláról a Vecsés-Alsónémedi összekötő útra és az M0-s autóútra, valamint a Vecsés-Alsónémedi összekötő útról és az M0-s autóútról az M5-ös autópálya Kecskemét irányába vezető oldalára.

Burkolatfelújítást végeznek csütörtök reggeltől várhatóan két héten át az M0-s autóút M4-es autóút felé vezető oldalán, a káposztásmegyeri csomópont és az M0-M2 csomópont közötti szakaszán is.

Emiatt egymás utáni ütemben egy-egy sáv zárása várható a szakaszon. A korlátozás nem érinti a felhajtást az autóútra, illetve a lehajtást onnan.

Hídszigetelési munkálatok miatt szakaszos sávzárás várható hétfő reggeltől az M0-s autóút Dunakeszi csomópontja környezetében, a 11-es főúti csomópont irányába vezető oldalon. Várhatóan november közepéig az M0-s 72+700 kilométerénél a belső forgalmi sávot, majd a külső forgalmi sávot zárják le. A beavatkozás teljes idejére a főpályán két sávon, sávelhúzással haladhat a forgalom. A térségben óránkénti 60 kilométeres sebességkorlátozás lesz.

A tájékoztatás szerint a szakemberek a munkálatokra, korlátozásokra előjelző táblákkal és a változtatható jelzésképű táblákon is felhívják a közlekedők figyelmét. A korlátozások miatt a menetidő jelentős növekedésével kell számolni.

A közlekedőknek indulás előtt érdemes tájékozódniuk a korlátozásokhoz kapcsolódó aktuális forgalmi helyzetről a Magyar Közút Útinform szolgálatánál, a www.utinform.hu weboldalon - olvasható a közleményben.

Címlapról ajánljuk
VIDEÓ
inforadio
ARÉNA
2025.12.08. hétfő, 18:00
Szlávik János
a Dél-Pesti Centrumkórház infektológiai osztályának vezetője
Legendás második világháborús színterekre térnek vissza az amerikai katonák, ezúttal egy teljesen másik ellenséggel nézhetnek  farkasszemet

Legendás második világháborús színterekre térnek vissza az amerikai katonák, ezúttal egy teljesen másik ellenséggel nézhetnek farkasszemet

Egyre hangosabban szólnak a harci dobok a Távol-Keleten, a világnak szinte minden napra jut valami hír a kínai Népi Felszabadító Hadsereg (People’s Liberation Army – PLA) mozgásáról, vagy éppen legújabb fejlesztéseiről. Az utóbbi hetekben éppen Japánnal megy az acsarkodás, de a háttérben az Egyesült Államok folyamatosan erősíti a pozícióját, méghozzá nem is akárhol: a második világháború legendás helyszíneit élesztik újra, olyat is, ahonnan elindultak a bombázók 1945 augusztusában a Japán elleni atomcsapáshoz. A terv világos stratégiát vázol fel, amely arra figyelmezteti a teljes térséget, hogy egyre élénkebben éri őket a háború közelgő szele.

EZT OLVASTA MÁR?
×
×
×
×
×