Infostart.hu
eur:
382.2
usd:
328.23
bux:
108922.07
2025. december 7. vasárnap Ambrus

Szavazzon! - Nevet vált az EESZT mobilappja

A Covid-járvány alatt lett 2,1 millió ember társa a mindennapokban.

Új névvel működik tovább a közelmúltban kibővült myEESZT alkalmazás - tudatta a Belügyminisztérium (BM).

A közlemény szerint a koronavírus-járvány alatt több mint 2,1 millió ember töltötte le az EESZT mobil applikációt.

A járvány elmúltával megkezdődött az alkalmazás kibővítése, így az oltással, digitális Covid-igazolványokkal kapcsolatos információk mellett az e-receptek is megtekinthetők a felületen.

Az EESZT Lakossági Portálon szavazás indult, hogy a jelenleg myEESZT nevet viselő alkalmazás új nevét a lakosság javaslatai alapján megtalálják.

A maximum 15 betűből és/vagy számból álló, speciális karaktert nem tartalmazó ötleteket a szavazas@szavazas.eszfk.hu e-mail címre küldhetik el április 18. éjfélig - írta a tárca.

Címlapról ajánljuk
2026-ra teljesen automatizálják a gyorshajtások bírságolását Szlovákiában

2026-ra teljesen automatizálják a gyorshajtások bírságolását Szlovákiában

Szlovákiában nagyszabású közlekedésbiztonsági fejlesztés indul: a tervek szerint az 213 fix telepítésű radar, 48 közlekedési kamera, valamint 18 szakaszsebesség-mérő rendszer jelenik meg az ország útjain, a bírságok pedig automatikusan érkeznek majd. A városok és községek saját radarokat és kamerákat használhatnak.
VIDEÓ
inforadio
ARÉNA
2025.12.08. hétfő, 18:00
Szlávik János
a Dél-Pesti Centrumkórház infektológiai osztályának vezetője
Magyarország autóipara is szenved a "német-betegségben"

Magyarország autóipara is szenved a "német-betegségben"

Európa és Magyarország autóipara tartós strukturális présbe került: az iparágat a kínai verseny gyors térnyerése, a versenyképességi erózió és több elhibázott iparpolitikai döntés egyszerre szorítja. A ritkaföldfémekre és chipekre épülő, túlnyomórészt Kínához kötődő inputfüggőség geopolitikai kilengéseknek teszi ki az ellátást; az időszakos enyhülések pedig nem oldják a rendszerszintű sérülékenységet. Az exportorientált, erősen importfüggő magyar autóipari termelés – amely főként összeszerelő tevékenységet jelent – ugyan közvetlenül kevésbé veszélyeztetik az Európában tapasztalt ellátási problémák, a negatív hatások idővel a hazai gazdaságba is beszivárognak - derül ki az OECD által frissen közzétett részletes iparági statisztikákból.

EZT OLVASTA MÁR?
×
×
×
×
×