A számok alapján jól kezdett a budapesti tömegközlekedésben a mobilos jegy- és bérletértékestés. A tavaly őszi indulás óta közel bruttó 465 millió forint forgalmat produkált a Budapesti Közlekedési Központnál, az ügyfelek pedig több mint 115 ezerszer töltötték le a hozzá szükséges applikációt – írja a Napi.hu.
A BKK továbbra is gyűjti az ügyfelektől és a rendszer működéséről a tapasztalatokat és visszajelzéseket, amelyek alapján több, a mobiljegy rendszer működését javító módosítást hajtott már végre, valamint tervez megvalósítani, ezért az aktív promóció ellenére
a BKK továbbra is próbaidőszaknak tekinti a jelenlegi fázist.
Arról viszont nem tudtak nyilatkozni, hogy a mobilfelhasználók a papír alapú bérletüket cserélték le, vagy a mobilos lehetőség hatására új vevők léptek be, amivel fehéredett a város tömegközlekedése.