A társaság a Világgazdaság érdeklődésére közölte, hogy mind a metró- és villamos-, mind pedig az autó- és trolibusz-üzemigazgatóságra kiterjesztik a dizájnjában egységes akciót. A metró iránt érdeklődőket például a Metrós születik nevű kampány reklámanyagaival akarják megszólítani. A humánerőforrás-problémák jellemzően a fizikai állományt érintik, elsődlegesen elektromos-, mechanikus- és forgalomirányítási szakembereket keresnek, de járművezetőket is.
Egyelőre nincs dátuma annak, hogy meddig tart a kampány, erről majd a visszajelzések kiértékelése után döntenek. A felhívások a járműveken, valamint a megállókban is láthatók lesznek. Ezzel párhuzamosan a toborzás digitális platformokon (Facebook, Google) is zajlik majd.
A BKV közölte, jelenleg nincs akkora mértékű munkaerőhiány, amelyet ne tudna kezelni, de meg akarja előzni a működési zavarokat.