Somodi László közölte: a 68-as vonalon történt változás mellett sűrűbben jár Kispesten a 194-es busz, Újpesten a 20-as busz a reggeli csúcsforgalomban, Óbudán a 37-es vonal. A piros 3-as busz délután Nagytétény felé 18.30-ig közlekedik.
A csuklós 68-as buszokon 60 százalékkal több a férőhely, de a járat üzemeltetési költségei nem növekednek. Az egyszeri átalakítás, illetve a megállók átépítése 30 millió forintba kerül.
A társaság vezérigazgató-helyettese hozzátette: ahol az utóbbi években csökkent az utasok száma, ott csökkentik a járatsűrűséget.
Marad a kontroll
A metróállomásokon zajlanak a fokozott ellenőrzések, aminek Somodi László szerint már most érzékelhető hatása van. Mióta sűrűbben kell felmutatni a jegyet vagy bérletet, napi 8 millió forinttal nőtt a jegypénztárak bevétele.
A vállalat illetékesei tovább erősítenék az ellenőrök jelenlétét. A helyszíni bírság és a bérletbemutatás költségei június 1-jétől jelentősen emelkednek.
Márciusban a metrókban és a HÉV külső szakaszain kezdték a fokozott kontrollt, amit 2009-ig folytatnak is, akkorra várhatóan belépető kapukat szerelnek fel, illetve bevezetik az elektronikus jegy- és bérletrendszert.
Bejelentést tett Robert Fico állapotáról a miniszterelnök-helyettes