A Magyar Nemzet arról ír, hogy az SZDSZ határon túli magyarokat is bevont az ajánlószelvények gyűjtésébe. A párt feketén alkalmazta a kampánymunkásokat, ám a kampányfőnök, Horn Gábor nem tud erről, viszont semmi kivetnivalót nem lát abban, ha egyeseknek székelyföldi barátaik is segítenek összegyűjteni a kopogtatócédulát. Tőkés László korábban "politikai perverziónak" nevezte az esetet.
A Népszabadság úgy tudja, hogy aranygyűrűt, vázagyűjteményt, könyvtárat, festményt, kerekes széket, többholdas szántót is hagytak már örökül a betegek kórházakra. Az ilyen hagyatékot, ha az adományozó nem rendelkezik másként, fejlesztésre használják. Az adományokkal gyakran nem tudnak mit kezdeni, ezért értékesítik őket. A budapesti Semmelweis Egyetem pillanatnyilag három, egyenként is többhektáros szántót, két lakást, egy családi házat, valamint egy horányi nyaralót próbál hasznosítani.
A Világgazdaság cikke szerint akadályozzák a versenyt a hosszú távú áramvásárlási megállapodások a villamosenergia-szektorban. A Gazdasági Versenyhivatal szerint a 2001-es villamosenergia-törvény szerinte zsákutcába terelte a versenyt. A teljes körű közüzemi ellátás filozófiáján felépülő, a hosszú távú áramvásárlási megállapodások rendszerét rögzítő modell ugyanis nem enged kellő teret az új piaci szereplőknek. Az ágazati vizsgálatot konkrét versenyfelügyeleti eljárások követhetik. A GVH figyeli a vasúti és a postai folyamatokat is.
A Napi Gazdaság úgy tudja, hogy több, mint 2,5 milliárd forintból újabb gyárat épít Alsómocsoládon a Csányi Sándor tulajdonában lévő Délhús Rt. Bár Közép-Európa legnagyobb és legkorszerűbb szárazáru-gyártó üzemében elsősorban szalámikat gyártanak majd, Kovács László elnök-vezérigazgató szerint a beruházás nem érinti a tavaly óta szintén az OTP vezér érdekeltségébe tartozó Pick Rt-t, a cég termékei továbbra is Szegeden készülnek majd.
Az index.hu arról ír, hogy a svájci kutatók által kifejlesztett ultragyors motor az orvosi technikában illetve a precíziós megmunkálású munkadaraboknál lehet hasznos. A cél most a percenkénti egymillió fordulatos álomhatár elérése. A zürichi műszaki főiskola (ETH) kutatói olyan miniatűr hajtóművet építettek, amely képes a percenkénti félmillió fordulatra. Ez tízszer gyorsabb, mint a hagyományos, iparban alkalmazott motorok sebessége.
A kecskeméti gyorshajtó kapott egy 468 ezres csekket, aztán még valamit