Az első versenyt a második sorból, a negyedik helyről kezdő Michelisz Norbert a rajtnál a második helyre ugrott előre, Lopez mögé. A MOL-csapat tagját Monteiro, Muller és Loeb követték.
A két Citroën még az első körben megelőzte Monteirót, és Michelisz Norbert után eredt, ám a Zengő Motorsport versenyzője apránként növelni tudta előnyét, és 1,7 másodperces különbséget épített ki Yvan Mullerrel szemben.
A 13 körös verseny utolsó körére Muller felzárkózott a magyar versenyzőre, de előzési pozícióba nem került. Michelisz Norbert második helyen ért célba a Hondával.
A második versenyen a fordított rajtrács miatt a hetedik helyről induló Michelisz Norbert ismét a Citroënekkel küzdött, a csatában a kilencedik helyre csúszott vissza. Az élen Robert Huff a Ladával megőrizte a vezetést. Lopez, Müller és Loeb megkezdte a felzárkózást.
Az első futamon győztes argentin a kilencedik körben a második futamon is az élre állt. Muller ekkor az ötödik, Loeb a hatodik, Michelisz a hetedik helyen haladt. Yvan Muller előbb Monteirót, majd Tarquinit megelőzve feljött a harmadik helyre, egykori chevis csapattársa, Huff mögé. Lopez a szezon során elsőként duplázni tudott. A Lada először tudott dobogóra állni. Michelisz Norbert újabb értékes pontokat gyűjtve a hetedik helyen ért célba.
Szerző: Domanits András