Hatalmas felháborodást váltott ki Kínában, hogy a Changan autógyártó vállalathoz tartozó Deepal nevű márka mintegy 480 ezer ügyfelének küldött ki kéretlen reklámot – az öt másodperces promóciós hirdetés az autó központi kijelzőjén indult el automatikusan a jármű beindítását követően. A Deepal egy 10 ezer jüan értékű kedvezménykuponra hívta fel ügyfeleinek figyelmét az S09 modelljéhez – írja a villanyautosok.hu.
A felháborodott tulajdonosoktól a Deepal Automotive nyilvánosan bocsánatot kért, hangsúlyozva, hogy az eredeti céljuk az volt, hogy a meglévő ügyfeleket tájékoztassák az exkluzív kedvezményekről, mivel sokan úgy látogattak el a márkakereskedésekbe, hogy nem tudtak a kuponról, és bejelentette, hogy többé nem küld promóciós értesítéseket az infotainment rendszeren keresztül.
Szakértők szerint egyre több autógyártó ismeri majd fel a hatalmas kijelzőkben és a hálózaton keresztüli frissítésekben rejlő hirdetési lehetőséget, mígnem eljutunk a drágább reklámmentes, és az olcsóbb reklámokkal teli autók megkülönböztetéséig.






