A Burger King németországi központjában megerősítették, hogy márciusban elpártoltak tőlük az emberek. Míg a múlt év második felében a vendégek száma töretlenül ívelt felfelé, január óta csökkenni kezdett valamennyi gyorsétterem forgalma, és márciusban már szinte kongtak az ürességtől a Burger King üzletei.
A Németországban jelenleg 650 gyorsétkezdét üzemeltető cég reklámhadjáratba kezdett, amelynek középpontjában az újonnan bevezetendő olcsó ételkínálat áll.
A forgalom-visszaesés következtében a New York-i tőzsdén közel 15 százalékkal esett a Burger King-részvények árfolyama.
A McDonald's első számú vetélytársa, amely világszerte 11800 gyorsétkezdét üzemeltet, a múlt évet még 1 százalékos forgalomnövekedéssel zárta, amelynek értéke elérte a 600 millió dollárt.
Lehet, hogy most a britek átléptek egy határt