Az előző két év azonos időszakát nézve a tavalyi eredménytől (14,2 ezer személyautó) elmarad az idei, de csaknem kétezerrel jobb a 2018. novemberinél.
- A márkákat tekintve továbbra is a Suzuki áll az élen több mint 17 százalékos piaci részesedéssel és 2276 új személyautó forgalomba helyezésével,
- a második a Toyota 1272 forgalomba helyezett autóval és 9,59 százalékos piaci részesedéssel.
- A harmadik helyen álló Fordnál (1121) csak 54-gyel helyezett kevesebb autót forgalomba
- a negyedik helyen szereplő Opel,
- és hetvennel az ötödik helyezett Skoda.
Az idei első 11 hónapot tekintve megegyezik a top hármas felállás a novemberivel: az első helyen álló Suzuki 11,33 százalékos piaci részesedést szerzett, a Toyota 9,84, a Ford pedig 8,97 százalékosat. A tavalyi számokat azonban csak a Toyota tudta túlszárnyalni, 2019 első 11 hónapjában 9769 új autót küldött a magyar utakra, idén viszont 11 344-et.
A Suzuki esetében azonban elég jelentős a csökkenés: míg tavaly több mint 23 ezer járműve került a piacra, addig az idén még csak alig 13 ezer, vagyis 43,5 százalékkal kevesebb. Ezek az adatok azt is jelentik, hogy már teljesen biztos: az újautó-piac idei eredményei nem érik el a 2019-es, egyébként rekordévnek számító esztendő volumenét, de az áprilisi mélypont (6188 új személyautó) után jelentős a javulás.