eur:
410.63
usd:
395.13
bux:
0
2024. december 25. szerda Eugénia
Résztvevők az idősügyi infokommunikációs program keretében indult budapesti tanfolyamon a Segítő Kezek az Aktív Évekért Közhasznú Nonprofit Kft. épületében 2018. február 26-án. A programban idén százezer 65 év feletti polgár szerezheti meg a számítógép- és internethasználattal kapcsolatos alapismereteket vagy mélyítheti el tudását.
Nyitókép: MTI Fotó: Bruzák Noémi

Nyugdíjba készül a Windows 7, sokan fognak sírni

A számítógépek 43 százalékán fut a jó öreg Windows.

Pár nap híján pontosan egy év múlva, 2020. január 14-én megszűnik minden idők legnépszerűbb Windowsának, a Windows 7-nek a támogatása, ami azt jelenti, hogy használói nem kapnak majd biztonsági frissítéseket a Microsofttól, hacsak nem fizetnek érte - írja a Computerworld.hu. Addig mindenki eldöntheti, hogy a rizikó ellenére megtartja-e kedvenc rendszerét, vagy átnyergel a Windows 10-re.

Jelenleg a Net Applications statisztikája szerint az összes windowsos személyi számítógép 43 százalékán fut a jó öreg Windows 7, amelyet csupán a múlt hónapban tudott megelőzni a már három éve piacon lévő Windows 10. A Windows 7 pályafutásának csúcsán, 2015 júniusában az összes Windows-használó PC-jének 67 százalékán végezte munkáját fáradhatatlanul.

Ez az arány a Windows 7 nyugdíjba vonulásakor az amerikai Computerworld becslése szerint még mindig 36 százalék lesz.

A Microsoft 2017 áprilisi adatai szerint gépenként 515 dollárral kerül többe a vállalatoknak a Windows 7 három éven keresztüli további használata, mint a Windows 10-re való áttérés. A becslés a Forrester Research kutatásán alapszik, amelyet a Microsoft finanszírozott.

Jelenleg hozzávetőlegesen 645 millió személyi számítógépen fut a Windows 7 világszerte.

Címlapról ajánljuk
VIDEÓ
Egzisztenciális válságban az európai autóipar - Ez már a mélypont?

Egzisztenciális válságban az európai autóipar - Ez már a mélypont?

Nagyon komoly kihívásokkal néz szembe az európai autóipar, erre az idei év eseményei is rámutattak. A globális piaci verseny, különösen a kínai gyártók térnyerése, az EU-s szabályozás szigorodása, és a gyenge elektromosautó-eladások súlyosbítják az európai szereplők helyzetét, ami létszámleépítésekhez, gyárbezárásokhoz vezetett. Az idei év eseményei rámutattak, hogy ez egy nagyon komoly kihívásokkal terhelt időszak, és nagyon úgy tűnik, hogy az idei ugyan lezárul, gondoknak még koránt sincs vége.

EZT OLVASTA MÁR?
×
×
×
×
×