INFORÁDIÓ 
2019. október 17. csütörtök
Hedvig

bank

bankfiók

otp

kh

takarék

Budapest, 2012. január 11. Egy banki alkalmazott készpénzt vesz át egy ügyféltől, aki ötezer forintosokkal fizet az FHB Bank XIII. kerületi Váci úti bankfiókjában. MTI Fotó: Máthé Zoltán

Alig jár bankba a magyar ember

Infostart

Legfőképpen tanácsadásra van szükségünk. A prémium ügyfelek többet járnak be.

Ritkán tér be bankba a magyar ember - írja pénzintézeti információira hivatkozva a keddi Világgazdaság. A betérők is egyre kevésbé tranzakciók ügyében járnak ott, inkább tanácsadásra, tájékoztatásra vágynak.

Ez a ritkább ügyfélkapcsolat hozta azt, hogy megnehezült az adategyeztetés.

A CIB lakossági ügyfelei évente másfél alkalommal látogatják pénzintézetüket, a prémiumügyfélkörben ez az arány magasabb, de ők is alig több mint kétszer mennek be bankjukba.

Az OTP-sek évente átlagosan háromszor látogatják meg valamelyik bankfiókot.

A válaszok alapján kiemelkedik a Takarék csoport, a fiókhálózatból kapott visszajelzések azt mutatják, hogy a kisebb településeken élő ügyfelek jellemzően havonta keresik fel a fiókjaikat, ahol többnyire egyszerű banki tranzakciókat hajtanak végre (pénzt vesznek fel, befizetnek, betétet kötnek le).

A K&H Banknál úgy látják, hogy miközben az ügyfelek egyre szívesebben veszik igénybe a digitális szolgáltatásokat, és az olyan tranzakciókért, amelyeket az e-bankon vagy a mobilbankon keresztül otthonról is, önállóan el tudnak végezni, nem feltétlenül mennek be bankfiókba.

Nyitókép: Máthé Zoltán
A címlapról ajánljuk

INFOSTART
 
INFORÁDIÓ
PARTNEREINK
Sixt    iCom
infostart
AZ INFORÁDIÓ HÍRPORTÁLJA 
 
 

A médiaszolgáltatási tevékenységét a Médiatanács a Magyar Mecenatúra Program keretében támogatja.

NMHH
Az Év Honlapja 2018