eur:
400.39
usd:
362.87
bux:
73059.71
2024. október 3. csütörtök Helga

Légijáratokat törölnek szerdán a francia sztrájk miatt

A francia légi irányítók tervezett sztrájkja miatt szerdán újabb járatokat kell törölni - közölte Szilágyi Károly, a Budapest Airport Zrt. szóvivője. Az easyJet párizsi járatát már kedden törölték. A szóvivő azt javasolja, hogy a francia fővárosba utazók folyamatosan figyeljék a repülőtér és a légitársaságok honlapját.

Az Air France-Malév közös déli járatát, amelyik a párizsi Charles de Gaulle repülőtérre érkezik, illetve onnan indul, már törölték. Ugyancsak törölték a menetrendből az easyJet légitársaság reggel érkező és induló párizsi járatát is, amelyik Orlyra közlekedik.

A francia légi irányítók kedden éjféltől csütörtökig sztrájkolnak, ami jelentős fennakadásokat okozhat a légi forgalomban.

A francia légiforgalmi hatóság arra kérte a légitársaságokat, hogy a párizsi Charles de Gaulle repülőtéren a járatok 20 százalékát, a kisebb kapacitású Orly repülőtéren a járatok 50 százalékát töröljék szerdán.

Az Air France kedden azt jelezte, hogy a hosszú távú járatok menetrend szerint mennek majd szerdán. A közép- és hosszú távú járatok 80 százaléka üzemel majd a Charles de Gaulle repülőtéren, és 50 százaléka az Orlyn.

Címlapról ajánljuk

Egészen új rakétákkal támadta Irán Izraelt, de a fegyverek látványos kudarcot vallottak

Az InfoRádónak nyilatkozó Kis-Benedek József biztonságpolitikai szakértő elmondta, hogy a még tesztelés alatt álló rakéták 12-15 perc alatt képesek elérni Izraelt. Ennél nagyobb eredményt azonban egyelőre nem tudtak felmutatni az irániak.
VIDEÓ
inforadio
ARÉNA
2024.10.03. csütörtök, 18:00
Kovács Ákos
Kossuth-díjas zeneszerző, előadóművész
Egymás után kongatják a vészharangot, nagy baj van az európai autógyártóknál

Egymás után kongatják a vészharangot, nagy baj van az európai autógyártóknál

Jelentős kihívásokkal kell szembenézniük az európai autógyártóknak, ami abból is tükröződik, hogy az éves előrejelzéseiket egymás után vágják vissza ezek a cégek. Az elmúlt hetekben-hónapokban annyi profit warning érkezett, hogy lassan már tényleg nem marad olyan európai gyártó, aki ne kényszerült volna a tervei visszafogására. Az elektromos átállás már alapvetően is az autóipar történetének egyik legnagyobb változását hozta el, de a helyzetet tovább bonyolítja a kihívásokkal teli makrokörnyezet, a kínai piacon való helytállás nehézségei, és az újonnan megjelenő szereplők által támasztott verseny.

EZT OLVASTA MÁR?
×
×
×
×
×