eur:
411.68
usd:
395.29
bux:
79551.8
2024. november 23. szombat Kelemen, Klementina
Járművek haladnak az M3-as autópálya kisbagi pihenőhelyének közelében 2015. február 26-án.
Nyitókép: MTI/Balázs Attila

A rendőrök miatt volt a gigadugó az M3-as egyik felhajtójánál

Több agglomerációs közösségi oldalon is szóvá tették, hogy szerda reggel a rendőrök ittas vezetőkre vadásztak egy kényes helyszínen.

A Szada és Mogyoród közötti autópálya-felhajtónál több rendőrautó is ellenőrizte az arra közlekedő sofőrök alkoholszintjét, ami több kilométeres dugót okozott - írta meg a Blikk. Az akció reggel 6 és 8 óra között zajlott.

A lapnak a rendőrség válaszolt is, amikor arról érdeklődött, hogy miért pont ott és akkor volt fontos az ellenőrzés.

"2023. január 25-én 6 és 8 óra között a Pest Vármegyei Rendőr-főkapitányság illetékességi területén, több helyszínen tartottak kollégáink az ittas vezetés megelőzését szolgáló, finn módszeres ellenőrzést. Ilyen akciót korábban is tartott és a jövőben is szervez a Pest Vármegyei Rendőr-főkapitányság."

Arra egyelőre nincs válasz, hogy hány ittas vezetőt füleltek le.

Címlapról ajánljuk
Demkó Attila: az orosz–ukrán háború legvéresebb szakasza következik

Demkó Attila: az orosz–ukrán háború legvéresebb szakasza következik

A lehetséges tárgyalások előtt várható a háború legrosszabb szakasza – mondta az InfoRádióban a biztonságpolitikai szakértő, miután Ukrajna nyugati rakétákat lőtt ki Oroszországra, az pedig minden korábbinál keményebb válaszlépésekkel fenyegetőzik, sőt egyet már végre is hajtott Dnyipro városával szemben.
VIDEÓ
inforadio
ARÉNA
2024.11.25. hétfő, 18:00
Csizmazia Gábor
a Nemzeti Közszolgálati Egyetem John Lukacs Intézetének tudományos munkatársa
Váratlan fordulat az építőiparban: a külföldi munkaerő már nem jön Magyarországra

Váratlan fordulat az építőiparban: a külföldi munkaerő már nem jön Magyarországra

Jelentős kihívásokkal néz szembe az utóbbi években a hazai építőipar, így talán soha nem volt még akkora jelentősége a technológiai újításoknak, mint manapság. Hol tartunk most az építőipari ciklusban? Elértük már a mélypontot vagy továbbra is lefelé tartunk? Mire számíthatunk a következő években az iparág és a technológiai újítások terén? Többek között ezekről kérdeztük Ézsiás Miklóst, a zsaluzatokkal, állványzatokkal és mérnöki szolgáltatásokkal foglalkozó PERI Magyarország ügyvezető igazgatóját.

EZT OLVASTA MÁR?
×
×
×
×
×