Az autópályakezelő tájékoztatása szerint az elsőként indult Óbarok és Tatabánya közti (42–56 km) munkálat mellett ezen a héten még két helyszínen, Komárom és Concó pihenőhely között (84–96km), illetve az M0 és Bicske közti szakaszon (20–35km) a forgalmat sávelhúzással mindkét oldalon a külső és a leállósávra terelik.

Ennek köszönhetően az említett helyszíneken is megkezdődhetnek a munkálatok az elválasztó sávban:
- Kikerül a növényzet, rendbe rakják a meglévő vízelvezető rendszereket, a későbbiekben pedig a jelenlegi szalagkorlátot beton elválasztó elemek váltják a biztonságosabb közlekedés érdekében.
- Üzemi átjárókat, vészhelyzeti leálló öblöket is építenek, hogy a bővítés idején, ha műszaki probléma adódna, a lehető leggyorsabban ki lehessen állni a forgalom alatt lévő sávból, illetve a mentés is gyorsabb lehessen.
- A hidakat, felüljárókat át- vagy teljesen újra kell építeni, így a szükséges közbenső támaszok építése is megtörténik.
A szakaszokon található csomópontok és pihenőhelyek továbbra is elérhetőek maradnak!
Az MKIF kiemeli, hogy ahogy eddig is, a terelésekben 80 km/h korlátozás van érvényben. A terelt szakaszokon az időveszteség 80 km/h-ás sebességgel haladva összesen körülbelül 11 perc lehet, ha nem történik baleset.






