Infostart.hu
eur:
386.47
usd:
330.03
bux:
110405.74
2025. december 20. szombat Teofil
Nyitókép: Facebook/OTP Bank

Követik a trendeket, az Instán és a TikTokon is ott az OTP

A hitelintézet célja, hogy könnyed és barátságos stílusban, közérthető módon ​minél szélesebb körben segítse és motiválja az embereket arra, hogy foglalkozzanak tudatosabban a pénzügyeikkel. Az OTP Bank márkamenedzsment csoportvezetője az InfoRádióban elmondta: azt remélik, hogy még nagyobb számban tudják majd elérni az egyes célcsoportokat.

Két új közösségimédia-csatornát indított az OTP Bank, így a Facebook és a LinkedIn mellett most már az Instagramon, valamint a TikTokon is jelen van a hitelintézet. Az új aktivitással az a céljuk, hogy egyre szélesebb körben, szórakoztató és informatív módon fejlesszék az állampolgárok – különösen a fiatalok – pénzügyi tudatosságát. A hitelintézet mindkét felületen olyan karaktereket, történeteket és élethelyzeteket mutat be, amelyekkel a követők könnyen tudnak azonosulni.

Az OTP Bank márkamenedzsment csoportvezetője az InfoRádióban elmondta: kutatások igazolják, hogy a magyar fiatalok több mint három órát, míg a felnőtt lakosság több mint két órát tölt a közösségi médiafelületeken, így a hitelintézet úgy döntött, újabb platformokon is megjelenik, hogy

saját tartalmakkal hívja fel az emberek figyelmét arra, hogy foglalkozzanak tudatosabban a pénzügyeikkel.

Hamza Kata hozzátette: a TikTokon leginkább a fiatal korosztályt szeretnék minél szélesebb körben megszólítani, hogy segítsék az önállósodásukat. Mint fogalmazott, releváns élethelyzetekre reagálva próbálnak különböző tartalmakat készíteni. A TikTokon OTP Junior néven indult el a hitelintézet csatornája, amely kifejezetten a 24 év alattiakat célozza meg. Itt a fiatalokat érintő pénzügyi témákat a három Z generációs főszereplő, Sári, Imi és Lola járják körül. Közös albérletbe költözésük számos kihívást és nézeteltérést is hordoz magában, amelyek megoldásához a pénzintézet innovatív és kényelmes szolgáltatásai, termékei lehetnek segítségükre.

Az OTP Bank az Instagramon inkább a felnőtt lakosság pénzügyi tudatosságát fejlesztené. A felhasználók ezen a platformon videós és írott tartalmakkal is találkozhatnak. Az Instagramon Ottó, az OTP Bank kitalált, új munkatársa első kézből szerzi meg a legérdekesebb információkat az érintettek számára.

Hamza Kata közölte: mind a két felületnek több milliós felhasználói bázisa van Magyarországon,

mind az Instagramon, mind a TikTokon való jelenlét nagy potenciált rejt magában.

Mint mondta, a közösségimédia-fogyasztásra vonatkozó statisztikák alapján a hitelintézet reméli, hogy ezeken a platformokon nagy számban tudja majd elérni az egyes célcsoportokat.

A fiataloknak könnyed és barátságos stílusban, közérthető módon különböző élethelyzetekre (például albérlet keresése, költözés, nyaralás szervezése) vonatkozóan adnak tanácsokat, pénzügyi segítséget. A felnőtt lakossági ügyfélkör esetében pedig az érintetteket érintő adatbiztonsági kérdésektől kezdve egészen a mindennapi bankolással kapcsolatos tudnivalókig széles körű paletta vált elérhetővé immár újabb közösségi médiafelületeken is.

KAPCSOLÓDÓ HANG
Címlapról ajánljuk
Donald Trump le akar számolni Venezuela elnökével

Donald Trump le akar számolni Venezuela elnökével

Az amerikai elnök teljes olajblokádot hirdetett Venezuela ellen, hadihajókkal zárná el az ország fő bevételi forrását. Szakértők szerint a gazdasági nyomás egyedül nem biztos, hogy elég lesz a rendszer megdöntéséhez.

Az EU nem ezt az utat tervezte Ukrajna támogatására - Merz ennek ellenére elégedett

A zárolt orosz vagyon érintetlen maradt, a tagállamok három kivétellel Ukrajna 90 milliárd eurós támogatásában állapodtak meg. Legalábbis a nyilvánosság előtt ezzel a német kancellár is elégedett volt, noha az eredményhirdetésig az ellenkezőjét remélte.
VIDEÓ
inforadio
ARÉNA
2025.12.22. hétfő, 18:00
Vecsei Miklós
felzárkóztatásért felelős miniszterelnöki biztos, a Magyar Máltai Szeretetszolgálat alelnöke
Így vált jelképes támogatássá a családi pótlék

Így vált jelképes támogatássá a családi pótlék

A családi pótlék történetéről szóló kétrészes cikksorozatunk első részében a családi pótlék kialakulását tekintettük át egészen a rendszerváltásig. Ennek a támogatásnak a története jól mutatja, hogyan lett egy szűk körű, szociális indíttatású juttatásból olyan univerzális ellátás, amely évtizedeken át jelentős segítséget nyújtott a magyar családoknak. A 20. század során a jogosultak köre folyamatosan bővült, egyes időszakokban a családi pótlék a háztartások bevételének meghatározó részét képezte. A nyolcvanas évek végére pedig elérte a csúcspontját: minden gyermek után, munkaviszonytól függetlenül járt, és összege viszonylag jelentősnek számított. Mindez azonban éles kontrasztban áll a jelenlegi helyzettel, amikor az összeg évtizedek óta változatlan, és reálértékben szinte eltűnt a családok költségvetéséből. Felmerül a kérdés: hogyan jutottunk el idáig, és milyen társadalmi, gazdasági tényezők vezettek ahhoz, hogy a családok egykori védőhálója mára szinte jelképes támogatássá zsugorodott?

EZT OLVASTA MÁR?
×
×
×
×
×