eur:
387.34
usd:
357.19
bux:
68210.01
2024. május 23. csütörtök Dezső
Nyitókép: Bucsy Levente/Infostart

Fidelitas: Gyurcsány Ferenc emberei számlagyáron keresztül vitték haza a pénzt

Úgy tűnik, hogy Gyurcsány Ferenc emberei számlagyáron keresztül vitték haza a pénzt a Lánchíd felújításánál - mondta a Fidelitas budapesti elnöke egy a Facebookra szombaton feltöltött videóban.

Renge Zsolt a videóban felteszi a kérdést, hogy "hány bőrönd kell másfél milliárd forint elszállításához", majd hozzátette, hogy a módszer kiderült és "így alakulhatott a közpénz készpénzzé".

Kiemelte: egyre érthetőbb, hogy miért jutott csődbe Budapest, az ország legazdagabb városa.

A Lánchíd felújításánál 1,5 milliárd forint tűnt el, a Kormányzati Ellenőrzési Hivatal friss vizsgálata "világosan megállapítja, hogy a Lánchidat felújító A-Híd Zrt. teljesen érthetetlenül és indokolatlanul 1,5 milliárd forintot utalt két ügyvédnek, akik az óriási összeget készpénzben felvették".

A bejegyzés végén Renge Zsolt hangsúlyozta, hogy Gyurcsány Ferenc és Karácsony Gergely "adjon magyarázatot a történtekre, mondják meg, hol a pénz".

Címlapról ajánljuk

Gulyás Gergely: Dobrev Klára követhetett el bűncselekményt, nem Sulyok Tamás

Magyarország nem ad ki senkit, aki az ország területén menekültként tartózkodik - mondta Gulyás Gergely. A Miniszterelnökséget vezető miniszter és Vitályos Eszter kormányszóvivő egyebek között beszélt Magyar Péter szerepléséről, az orosz hackertámadásról, a napelemeseket érintő ügyekről. Kiderült az is, hogy napi hatmillió forintra büntette az Európai Bíróság Magyarországot az úgynevezett jogi határzár miatt
VIDEÓ
inforadio
ARÉNA
2024.05.23. csütörtök, 18:00
Prőhle Gergely
a Nemzeti Közszolgálati Egyetem John Lukacs Intézet programigazgatója
Az EU-s autóipar létkérdése miatt muszáj gáncsolnia az Európai Bizottságnak

Az EU-s autóipar létkérdése miatt muszáj gáncsolnia az Európai Bizottságnak

Az Európai Bizottság vagy megfékezi a kínai e-autógyártók előrenyomulását, vagy az egész európai autóipar felkészülhet a zuhanásra – lényegében erre a megállapításra jutnak az Allianz szakértői. A cég e-járműipari elemzése szerint ha így folytatódik a kínaiak európai térnyerése, 2030-ra már évi 25 milliárd eurós kárt szenvednek el a belső autógyártók. Magyarország lenne az egyik legnagyobb vesztes Csehország, Németország és Szlovákia mellett. Ráadásul egyre biztosabb, hogy a kínai szereplők versenyképességüket az állami támogatásoknak köszönhetik, ami miatt várhatóan a következő hetekben az Európai Bizottság vámokat vezet be, hogy megvédje a belső piacot.

EZT OLVASTA MÁR?
×
×
×
×
×