eur:
392.8
usd:
369.13
bux:
67289.07
2024. április 13. szombat Ida
A MÁV első, saját gyártású, belföldi forgalomra szánt másodosztályú InterCity (IC+) kocsija a forgalomba állításának napján a Déli pályaudvaron 2020. február 13-án. Az utasok a Zalaegerszegre közlekedő Göcsej InterCity járaton utaztak először az új járművön.
Nyitókép: MTI/Balogh Zoltán

Soha ennyi hívást nem kapott a MÁV ügyfélszolgálata

Több mint 750 ezer hívást bonyolított 2023-ban a MÁV-Start telefonos ügyfélszolgálata a MÁVDIREKT, soha ennyi hívást nem kezeltek a szervezet tízéves fennállása alatt – közölte a MÁV Zrt. kommunikációs igazgatósága.

A közlemény emlékeztet arra, hogy tavaly elindították a mesterséges intelligencia által működtett robotasszisztenst, az Elvirát, amely 333 ezer alkalommal segítette az utasokat. 2024 májusától pedig már a MÁV-VOLÁN-csoport színeiben a Volánbusz ügyfélszolgálati feladatait is a MÁVDIREKT látja majd el.

Újításként a MÁVDIREKT kétlépcsős mélységű menürendszert kapott, rövid várakozási időt, és meglepően gyors ügyintézőhöz jutást biztosít. Az átlagos várakozási idő 2023-ban alig 39 másodperc volt – tették hozzá.

Megjegyezték, hogy már az első évben nagyjából 540 ezer hívás futott be a MÁVDIREKT-hez. Az elmúlt 10 évben összesen több mint 5,6 millió telefonhívás érkezett a telefonos ügyfélszolgálathoz.

A beérkező telefonhívások kezelése mellett az utasok e-mailben érkező kérdéseire is válaszolnak, melynek száma 2014-ben még épp elérte a 19 ezret, 2023-ra viszont már közel 57 ezer írásos választ küldött ki a MÁVDIREKT, főként a díjszabási és menetrendi kérdésekre válaszolva – írták.

A 2023 januárjában szolgálatba állt Elvira egy önkiszolgáló rendszerbe ágyazva válaszokat képes adni a belföldi menetrendi kérdésekre. Elvira célzott kérdéseket tesz fel az érdeklődőknek és több milliónyi közlekedési adatból a kiajánlás során az utazási igényeknek leginkább megfelelő menetrendet mondja el.

A robotasszisztens októbertől újabb funkcióval bővült, ha a hívó fél mobiltelefonszámról érdeklődik, SMS küldésével is meg tudja adni a választ – áll a közleményben.

Címlapról ajánljuk
Fáklyával állunk az alagút végén – új albummal készül Leslie Mándoki

"Fáklyával állunk az alagút végén" – új albummal készül Leslie Mándoki

Új albummal jelentkezik május 10-én a 30 éves Mandoki Soulmates. A lemez a digitális csalások és átverések korszakában a “visszatérés az analóghoz” életérzést hivatott bemutatni, az albumot ugyanis teljesen analóg módon vették fel és állították elő. A dalszövegek a kortárs világválságokat célozzák meg. Az InfoRádió a dalszerző-producer-énekest kérdezte.
VIDEÓ
inforadio
ARÉNA
2024.04.15. hétfő, 18:00
Orbán Balázs
a miniszterelnök politikai igazgatója, az MCC kuratóriumának elnöke
Fenekestül forgatja fel a munkahelyeket az AI - Hogyan lehet elkerülni a káoszt?

Fenekestül forgatja fel a munkahelyeket az AI - Hogyan lehet elkerülni a káoszt?

Sokan féltik a munkájukat, a pozíciójukat a mesterséges intelligenciától (MI), amely egyre jobb eredményeket ér el a vállalati hatékonyság támogatásában, a manuális munkafolyamatok kiváltásában, ami önmagában is feszültségeket gerjeszthet egy munkahelyen. Mindeközben a munkavállalók félelme az egyik legnagyobb kerékkötője is lehet az MI-projektek sikerének. "A mesterséges intelligenciára nem szabad úgy tekinteni, mint egy tőlünk függetlenül létező, romboló erőre. A mesterséges intelligenciát tulajdonképpen mi, emberek hoztuk létre és a mi feladatunk, hogy az érdekeink mentén kordában tartsuk" - véli Óváry-Papp Nóra, a Baker McKenzie vezető ügyvédje. Szerinte a mesterséges intelligencia egy számítástechnikai alapú munkaerő, amivel a munkavállalóknak együtt kell dolgozniuk és a cél az optimális feladatmegosztás az emberi és a gépi képességek mentén. Az AMI-megoldások bevezetésével egész napos konferencián foglalkozunk április 23-án, AI in Business rendezvényünkön. Regisztráció és részletek a rendezvényről itt!

EZT OLVASTA MÁR?
×
×
×
×
×