eur:
411.22
usd:
392.73
bux:
79229.24
2024. november 22. péntek Cecília
Várakozó autósok az M7-es autópályán a magyar-horvát határátkelő előtt, Letenyénél 2020. július 11-én. A határátkelőnél 2 órás várakozással kell számolni, mert a horvát hatóságok kötelezően regisztrálják belépőket. Érdemes Szlovénia felé kerülni, arrafelé jelenleg nem kell torlódásra számítani.
Nyitókép: MTI/Varga György

Tíz kilométeres dugó az M1-esen

Terelést építenek, ez akadályozza a forgalmat.

Több mint 10 kilométeres a torlódás az M1-es autópályán Hegyeshalom felé, Tata és a komáromi csomópont között, ahol terelést építenek ki - közölte az Útinform déli 12 óra előtt. A 79-es és a 86-os kilométer között csak a leállósáv járható.

Aki teheti, a 67-es jelű Tata-Környe, és a 85-ös jelű Komárom-Nagyigmánd csomópontok között Kocs felé kerülhet.

Folyamatosan frissülő információk az Útinform oldalán!

Címlapról ajánljuk
VIDEÓ
inforadio
ARÉNA
2024.11.22. péntek, 18:00
Bernáth Tamás
Nyugat-Balkán szakértő, a Mathias Corvinus Collegium oktatója
Alig költ az EU Ukrajnára, hiába a nagy fogadkozások

Alig költ az EU Ukrajnára, hiába a nagy fogadkozások

Az orosz invázió okozta pusztító gazdasági visszaesés ellenére Ukrajna 2023-ban figyelemre méltó ellenállóképességet mutatott, a gyászos 2022-es év után a GDP-je 5,3%-kal nőtt. Ugyanakkor a háború hosszú távú hatásai súlyosak: a költségvetési kiadások drasztikus emelkedése mellett a szociális, egészségügyi és oktatási források csökkenése demográfiai problémákhoz vezethet. Az EU és más nemzetközi partnerek támogatása kulcsfontosságú Ukrajna újjáépítéséhez, amelynek költségei a Világbank szerint elérhetik a 486 milliárd dollárt. A rekonstrukciós beruházások nemcsak Ukrajna talpra állását segíthetik, hanem stratégiai előnyöket hozhatnak az EU számára is, különösen a zöldenergia és az agrárszektorok terén – írja elemzésében a Vienna Institute for International Economics Studies (WiiW).

EZT OLVASTA MÁR?
×
×
×
×
×