Mint minden területet, szakmát, így a turizmust is érinti a világban végbemenő változás – hangsúlyozta Bocsák Zsófia, hozzátéve: az utasok szokásai és az általuk keresett termékek folyamatos frissülést kíván a szektortól. A fiatalok más szállodai arculatra, szolgáltatásokra vevők, például „más típusú konyha, más típusú ételek” vonzzák őket.
A szóvivő a street foodhoz hasonló kínálatot javasolja, illetve azt, hogy
a vendégek saját maguk állíthassák össze az ételeket élményfőzés formájában.
Bocsák Zsófia kiemelte: a fiataloknak fontos, hogy az adott úti cél mit tud nyújtani. Szerinte a homokos tengerpartok inkább családoknak vonzóak.
Az új generációknál a turnusok helyett rugalmas foglalási rendre van szükségük, sokszor fordul elő, hogy az utolsó pillanatban foglalnak online, ehhez alkalmazkodniuk kell a szállodáknak is.