Infostart.hu
eur:
382.2
usd:
328.23
bux:
108922.07
2025. december 7. vasárnap Ambrus
Karácsony Gergely, a Párbeszéd társelnöke az MSZP-Párbeszéd megválasztott országgyűlési képviselőiének tanácskozása után tartott sajtótájékoztatón a Képviselői Irodaházban 2018. április 18-án.
Nyitókép: Szigetváry Zsolt

Karácsony Gergely: "ha megválasztanak, kezdeményezni fogom a Liget-projekt leállítását"

Megválasztása esetén kezdeményezni fogja a Liget-projekt leállítását - mondta Karácsony Gergely, a Párbeszéd főpolgármester-jelöltje hétfő reggel az M1 aktuális csatornán.

A jelölt, aki egyben a XIV. kerület polgármestere elmondta, a projekt leállítására azért van szükség, mert szerinte egy parkban építkezni "őrültség", erre inkább Budapest számos rozsdaövezeteinek egyikét tartaná jó helyszínnek.

Hozzátette, társadalmi vitát kezdeményezne arról, hogy a Városligetben már zajló építkezéseket miként "varrják el". "De azt, hogy a Városligetben monumentális, bármilyen funkciójú épületek legyenek, én ezt urbanisztikai, városrendezési szempontból egy katasztrofálisan rossz ötletnek gondolom" - hangsúlyozta.

Elmondta, a Városliget egy 200 éves park, amelyet lehetetlen létrehozni, tönkretenni viszont nagyon is lehetséges például a megnövekedett forgalommal, amelyet az oda tervezett épületek, múzeumok generálnak.

Címlapról ajánljuk
2026-ra teljesen automatizálják a gyorshajtások bírságolását Szlovákiában

2026-ra teljesen automatizálják a gyorshajtások bírságolását Szlovákiában

Szlovákiában nagyszabású közlekedésbiztonsági fejlesztés indul: a tervek szerint az 213 fix telepítésű radar, 48 közlekedési kamera, valamint 18 szakaszsebesség-mérő rendszer jelenik meg az ország útjain, a bírságok pedig automatikusan érkeznek majd. A városok és községek saját radarokat és kamerákat használhatnak.
VIDEÓ
inforadio
ARÉNA
2025.12.08. hétfő, 18:00
Szlávik János
a Dél-Pesti Centrumkórház infektológiai osztályának vezetője
Magyarország autóipara is szenved a "német-betegségben"

Magyarország autóipara is szenved a "német-betegségben"

Európa és Magyarország autóipara tartós strukturális présbe került: az iparágat a kínai verseny gyors térnyerése, a versenyképességi erózió és több elhibázott iparpolitikai döntés egyszerre szorítja. A ritkaföldfémekre és chipekre épülő, túlnyomórészt Kínához kötődő inputfüggőség geopolitikai kilengéseknek teszi ki az ellátást; az időszakos enyhülések pedig nem oldják a rendszerszintű sérülékenységet. Az exportorientált, erősen importfüggő magyar autóipari termelés – amely főként összeszerelő tevékenységet jelent – ugyan közvetlenül kevésbé veszélyeztetik az Európában tapasztalt ellátási problémák, a negatív hatások idővel a hazai gazdaságba is beszivárognak - derül ki az OECD által frissen közzétett részletes iparági statisztikákból.

EZT OLVASTA MÁR?
×
×
×
×
×