Mostanra már mindenhol helyreállt a szolgáltatás – emelte ki az UPC Magyarország kommunikációs menedzsere. Kapitány Zoltán jelezte, a probléma abból fakadt, hogy az internetes modemek a viharos időjárás miatti áramszünet után nem tudtak visszakapcsolódni a hálózatra, hozzátéve, hogy nem volt megoldás az újraindítás sem.
„A kollégák azonnal nekiláttak a probléma megoldásának, ez éjszaka sikerült is. A szolgáltatás kieséséért elnézést kérünk és köszönjük az ügyfelek türelmét, és reméljük, már mindenkinél működik az internet.”
Az UPC Magyarország kommunikációs menedzsere hangsúlyozta, a hálózat jellegzetességeiből adódóan elszórtan jelentkezett a probléma, hozzátéve, hogy becsléseik szerint néhány ezer ügyfelet érinthetett a tíz-tizenkét órás szolgáltatáskiesés.
„Arra kérjük az ügyfeleket, ha mégsem működik a szolgáltatás, jelezzék a telefonos ügyfélszolgálatunknál.”
Arra a kérdésre, hogy az ügyfelek kapnak-e kárpótlást, Kapitány Zoltán azt válaszolta, a jogszabály szerint 72 órás szolgáltatáskimaradáson túl jár kompenzáció, ezért általánosságban nem, de hozzátette, egyedi esetek előfordulhatnak.
„Elég nagy a hálózat, országszerte több mint háromszáz településen és mintegy egymillió nyolcszázezer háztartásban szolgáltat a UPC. Nekünk is az az érdekünk, hogy minden rendben legyen, de ilyen esetek előfordulnak, az a cél, hogy minél kevesebbszer történjen meg. Folyamatosan fejlesztünk, egyre több településen vagyunk jelen.”
Az UPC Magyarország kommunikációs menedzsere megjegyezte, a cég tavaly korszerűsítette az országos fejállomását, amitől jobb minőségű lett a hálózat, hozzátéve, hogy ez sem zárja ki a meghibásodásokat, általánosságban azonban folyamatosan növekszik a szolgáltató kapacitása – hangsúlyozta Kapitány Zoltán.