Az MDF a "Nem minden tojás egyforma" szlogennel próbálja meg felhívni a fővárosi választók figyelmét arra, hogy "van a magyar politikai rendszerben egy párt, amely szavahihetőségét nem vesztette el" - mondta Makay Zsolt kampányfőnök.
A plakáton látható foltos fürjtojások között egy fehér tojás szimbolizálja az MDF tisztaságát és hiteles politikáját - tette hozzá Maky Zsolt. A plakáton szerepel a "Megígértük, betartottuk, új jobboldalt építünk" felirat is.
Katona Kálmán, aki főpolgármester-jelölti ajánlószelvényeit a jövő hét elején adja le elmondta: a bevezető két hét után a területeken folytatják a kampányt. Emellett mindenhol megjelenik majd üzenetként a zöldebb, élhetőbb környezet megteremtése és a korrupcióellenesség.
Kevesebb mint 30 millió forintba kerül
Az MDF szerint a kéthetes plakátkampány költsége nem éri el a 10 millió forintot, a teljes önkormányzati kampány során a plakátok előállításának és a felületek bérlésének költsége összesen mintegy 30 millió forintot tesz majd ki.
Az ellenzéki párt jelöltjeinek több mint 80 százaléka már összegyűjtötte a szükséges mennyiségű ajánlószelvényt. A politikusok többsége önállóan indul, a baloldallal nincs közös jelöltje a pártnak.
Újfajta táblákat láthatnak a sofőrök az autópályákon, nagyon kell rájuk figyelni