eur:
392.27
usd:
366.85
bux:
67039.3
2024. április 28. vasárnap Valéria
Nyitókép: Unsplash

Váratlan fordulat a TikTokon, teljes a hátraarc

A jövőben csak az egy percnél hosszabb videókat díjazza a korábban éppen a rövid klipeket divatba hozó alkalmazás.

A rövid videók úttörője irányt vált, és arra ösztönzi a felhasználókat, hogy hosszabb videókat készítsenek és fogyasszanak – írja az atv.hu. Szombaton a TikTok hivatalosan is megszünteti az eredeti "Creator Fund"-ot, és a tartalmaikat pénzzé tenni kívánó alkotóknak csatlakozniuk kell az új "Creativity Program Beta"-hoz, amelynek keretében egy percnél hosszabb videókat kell készíteniük, ha pénzt szeretnének kapni az alkalmazástól.

Amikor a TikTok 2020-ban beindult, elindított egy "rövid videós versenyfutást", hirtelen a Facebook, az Instagram, a YouTube és más közösségi platformok is hasonló termék bevezetésére siettek, arra ösztönözve a felhasználóikat, hogy legfeljebb egyperces videókat készítsenek, amelyeket a TikTokhoz hasonlóan függőlegesen, egy görgethető feedben jelenítettek meg.

Most azonban a rövid videók úttörője irányt vált, és arra ösztönzi a felhasználóit, hogy hosszabb videókat készítsenek és nézzenek. A stratégiával pedig arra is ösztönözheti a felhasználókat, hogy még több időt töltsenek az alkalmazással, amelyet egyes tizenévesek már most is "szinte állandóan" használnak.

Az elmúlt három évben a TikTok folyamatosan fejlesztette a hosszabb videók közzétételének lehetőségét az alkalmazáson belül, az egypercestől, a három-, öt- és végül tíz perces videókra növelve az időkorlátot. A platform most a 15 perces feltöltéseket teszteli, bár ezek még nem széles körben elérhetőek.

Az új program keretében a legalább 10 000 követővel rendelkező felnőtt alkotók egy percnél hosszabb és számos egyéb feltételnek megfelelő videókért fognak fizetést kapni az alkalmazástól, de elvileg többet, mint eddig.

Címlapról ajánljuk
VIDEÓ
inforadio
ARÉNA
2024.04.29. hétfő, 18:00
Csányi Sándor
az OTP Bank elnök-vezérigazgatója
EZT OLVASTA MÁR?
×
×
×
×
×