eur:
403.87
usd:
351.07
bux:
97814.33
2025. június 18. szerda Arnold, Levente
Nyitókép: Pixabay

Még bosszantóbbak lesznek a reklámok a YouTube-on

Újfajta reklámelhelyezési gyakorlat jön a YouTube-ra, a létező legrosszabb pillanatban fogják félbeszakítani a tartalmat.

Nem fog örülni a YouTube újításának, ha zavarják a semmiből jövő reklámok. A Google videós platformja egy új reklámformátumot jelentett be „Peak Points” (Csúcspontok) néven, amelynek már a neve is beszédes – írja a TechCrunch nyomán a hvg.hu.

Az egész arra épít, hogy történik valami igazán fontos, nagy jelentőségű dolog, majd durr, azonnal jön egy reklám. Például, mint a platform példájában is szerepel, egy híres pár eljegyzésének pillanatát még megnézheti, majd amint ez megtörténik, azonnal jön egy reklám.

Hogy hol van a videóban a „csúcspont”, azt a Gemini mesterséges intelligencia segíti megállapítani.

Ha talál egy ilyen pontot a videóban, amelyről úgy sejti, hogy nagyobb ott a nézői érdeklődés, akkor javasolja, hogy közvetlenül utána legyen egy reklám.

A cél, hogy legyen a hirdetők számára egy olyan taktika, melynek célja, hogy akkor ragadja meg a néző figyelmét, amikor a legjobban érdeklődnek az adott tartalom iránt. Konyhanyelven: amikor a háttérben futó, csak hallgatott tartalom egy olyan ponthoz ér, ahol még ilyen esetben is odanéz, hogy lássa, mi is történt. Majd reklám, azonnal. Mint a kereskedelmi televízióknál.

A portál szerint az újítás a felhasználók körében bizonyára nem lesz népszerű, elvégre – adott esetben – egy érzelmileg felfokozott pillanatban vágják félbe a tartalmat. De legalább a politikai hirdetések hamarosan eltűnnek, így egy meghitt pillanatot követően nem fog megjelenni olyan hirdetés, amiben azt regélik el, hogy kit kell éppen aktuálisan gyűlölni.

Címlapról ajánljuk

Irán döbbenetes részleteket közölt arról, hogyan semmisült meg az ország légvédelmének java

A Farsz hírügynökség fotókat tett közzé azokról a fegyverekről, amelyekkel az izraeliek Irán nyugati részén mértek súlyos csapásokat a légvédelemre.
VIDEÓ
inforadio
ARÉNA
2025.06.18. szerda, 18:00
Pletser Tamás
az Erste Bank olaj- és gázipari elemzője
MBH: egyre sürgetőbb a budapesti társasházak energetikai korszerűsítése

MBH: egyre sürgetőbb a budapesti társasházak energetikai korszerűsítése

Az energiahatékonyság nemcsak a rezsiköltséget befolyásolja, hanem a lakások piaci értékét és a hitelképességet is jelentősen meghatározhatja – derül ki az MBH Jelzálogbank legfrissebb elemzéséből. Az MBH Index szakértői kiemelték, hogy a korszerűsítés nemcsak gazdasági, hanem fenntarthatósági kérdés is, hisz a változó energiaárak mellett a felújítások esetében is egyre nagyobb szerepet kap a megújuló zöld energetikai megoldások alkalmazása. A budapesti társasházak jelentős része szorul felújításra, a panellakások pedig a kedvező adottságaik miatt a zöld lakáspiaci programok főszereplői lehetnek. A szakértők szerint az állam mellett a felelős hitelintézeteknek ebben is vezető szerepet kell vállalniuk, nemcsak a megtakarítási és hitelezési piacot tekintve, hanem a szemléletformálásban is.

EZT OLVASTA MÁR?
×
×
×
×
×