Infostart.hu
eur:
382.2
usd:
328.23
bux:
108922.07
2025. december 6. szombat Miklós
Nyitókép: Pixabay

Nem is akármilyen telefonnal jelentkezik a piacon egy Európában közkedvelt autógyártó

A Polestar autók egyes funkcióinak kezelésére is képes lesz, a belsejében pedig egy csúcstelefon szíve dobog majd.

A mobilitás új területére merészkednek az autógyártók, a Nio után a Volvo tulajdonában lévő Polestar is bejelentette az első telefonját. A célratörően Polestar Phone névre keresztelt termék első körben Kínában kerül majd piacra, a 7388 jüanos vételi ár alatt olyan 376 ezer forintot kell érteni - írja az Origo.

A kínai sajtóközlemény szerint „mesterséges intelligencia által tervezett” telefonról van szó, amely ötvözi a skandináv dizájnt az extrém egyszerűséggel és a luxussal. A készülék valóban rendkívül igényesen néz ki, egyesek akár ismerősnek is találhatják, miután március elején Meizu P21 Pro néven egyszer már bemutatkozott. A Meizu és a Volvo is a kínai Geely tulajdonában áll, így ha nem is házon belül készült, de vállalatcsoporton belüli kollaboráció eredménye.

A Polestar Phone a márkajelzésen és a tálaláson túlmenően annyiban különbözik a Meizu márkájú változattól, hogy gyárilag megtalálható rajta a Polestar autók funkcióinak kezelésére szánt mobilapp, bár jelen pillanatban ez csak a Polestar 4-gyel kompatibilis.

Hardverét tekintve az okostelefon abszolút prémium kategóriás, 6,79 hüvelykes és 1368×3192 pixeles AMOLED érintőkijelző van benne, a meghajtásáról Qualcomm Snapdragon 8 Gen 3 rendszerlapka gondoskodik, a memóriája 16 GB, a háttértára 1 TB. A széles (50MP) és ultraszéles (13MP) látószögű mellett 10 MP-es telefotós hátlapi kamerát is kapott, az 5050 mAh-es akkuja pedig vezetéken át 80 wattal, vezeték nélkül pedig 50 wattal is tölthető.

Címlapról ajánljuk
Varga G. Gábor: még egy olyat, mint az azerbajdzsáni repülőgép szerencsétlensége volt, nem engedhet meg magának a légi közlekedés

Varga G. Gábor: még egy olyat, mint az azerbajdzsáni repülőgép szerencsétlensége volt, nem engedhet meg magának a légi közlekedés

Az orosz-ukrán háború az elmúlt három és fél évben jóformán az egész világon megváltoztatta a légi közlekedést, hiszen Ukrajna felett tilos civil gépekkel repülni, Oroszország légterét pedig a kölcsönös szankciók miatt számos légitársaság nem használhatja. Ez mindent átalakított: az útvonalakat, a menetrendeket és az árakat is.
VIDEÓ
inforadio
ARÉNA
2025.12.08. hétfő, 18:00
Szlávik János
a Dél-Pesti Centrumkórház infektológiai osztályának vezetője
EZT OLVASTA MÁR?
×
×
×
×
×