A Foodora Magyarország reagálása szerint vizsgálják a bírság tartalmát, hogy teljes mértékben megértsék a hatóság döntésének alapját. Sára Botond elmondta: rendkívüli ellenőrzést rendeltek el korábban, mert számos panasz érkezett a fővárosi kormányhivatalhoz. A vásárlók arra panaszkodtak, hogy késedelmesen érkezik meg az étel, továbbá az étel minőségét, valamint a kompenzációt is kifogásolták, és az árakkal is gond volt - tette hozzá.
Sára Botond közölte, az ellenőrzés során más hiányosságra is fény derült, ezért 50 millió forint bírsággal sújtották az ételfutár céget. "A jövőben is figyelemmel kísérjük a panaszokat, a kormányhivatalra természetesen számíthatnak a vásárlók, és bízunk benne, hogy a szolgáltatás minősége javulni fog" - fogalmazott.
A Foodora Magyarország reagálásában kifejtette: 2025 eleje óta közösen dolgoznak Budapest Főváros Kormányhivatalának fogyasztóvédelmi főosztályával, segítve a kivizsgálási folyamatot. A fogyasztóvédelmi főosztály januári határozata alapján a honlapjukon hiányzó adatokat, például a tárhelyszolgáltató elérhetőségét és postai címüket javították. A határozat kézhez vétele óta eltelt időben nem kaptak újabb értesítést a hatóságtól, amelyben további változtatásokra köteleznék a céget szolgáltatásukkal kapcsolatban.
"Jelenleg alaposan vizsgáljuk a bírság tartalmát, hogy teljes mértékben megértsük a hatóság döntésének alapját" - közölte a cég.