A mintegy 400 munkavállalót foglalkoztató stratégiai és üzletfejlesztési üzletág fő feladata olyan új, innovatív termékek fejlesztése, amelyek hosszú távon újabb bevételi forrást jelentenek a társaság számára - mondta a Magyar Telekom vezérigazgató-helyettese.
Idén mintegy 3-5 milliárd forint áll a rendelkezésükre, mondta Pataki Róbert, aki hozzátette: jelenleg mintegy száz-kétszáz ötletet vizsgálnak, további tíz-húsz esetében a koncepción dolgoznak, a már folyamatban, lévő projektek száma öt-hat, és három-négy pedig a kipróbálás fázisában van.
A vezérigazgató-helyettes hozzátette: új piaci szegmenseket is megcéloznak. Egyik ilyen új terület lehet az energetika. Pataki Róbert elmondta: például olyan digitális mérő kifejlesztését tervezik, amellyel a fogyasztók pontosabban tudják, hogy mikor mennyi az áram felhasználásuk, és így optimalizálni lehet a fogyasztásukat, vagy hasonlóan a nagyfogyasztók jobban tudják tervezni az energiafelhasználásukat, aminek ismeretében jobb pozícióval tárgyalnak az árakról.
A vezérigazgató-helyettes azt mondta: az első két projektet már ősszel bemutatják: a társaság két tematikus, egy egészséggel és egy környezettel, klímával foglalkozó tv-csatornát indít, amelyek saját gyártású tartalma interneten és mobilon is elérhető lesz.
Ha a Balatonra készül nyaralni, van egy nagyon rossz hírünk