eur:
411.68
usd:
395.29
bux:
79551.8
2024. november 24. vasárnap Emma

Cégenként 25 millió forintot pr-re

A kétszáz legnagyobb magyarországi cég 59 százaléka 2005-ben átlagosan kevesebb mint 25 millió forintot költött klasszikus public relations (pr) tevékenységre, azaz a sajtókapcsolatok kezelésére és a sajtómegjelenések menedzselésére - közölte a Lenhardt & Weichinger Communications pénteken.

A kutatást a cég megbízásából a BellResearch végezte. A megkérdezettek részben a Figyelő TOP 200 vállalati listáján szerepelnek, részben a közvéleménykutató cég saját vállalati adatbázisából kerültek ki.

A felmérés szerint a cégek 40 százalékánál nincs belső pr csapat és pr ügynökséget sem bíznak meg, hanem az egyéb területeken dolgozók feladatkörébe integrálják e feladatokat.

A kutatás során minden második megkérdezett vezető vélte úgy, hogy a jelenlegi pr kiadásoknál többre lenne szükség a kitűzött célok elérése érdekében, ugyanakkor a következő egy évben kétharmaduknál nem változnak az erre fordított kiadások, 3 éven belül pedig a megkérdezettek harmadánál lehet számítani a pr büdzsé növekedésére.

Címlapról ajánljuk
A hat pszichológiai trükk, amivel a csalók most dolgoznak

A hat pszichológiai trükk, amivel a csalók most dolgoznak

Hiába erősködik mindenki, hogy résen van, az online (és offline) csalás virágzik, és valószínűleg önnél is próbálkoztak nemrég. A körmönfont szélhámosok hat, jól bevált módszert alkalmaznak, és ha valaki nem dől be nekik, próbálkoznak a következő áldozatjelöltnél. Hogyan szűrjük ki őket?
VIDEÓ
inforadio
ARÉNA
2024.11.25. hétfő, 18:00
Nagy Márton
nemzetgazdasági miniszter
EZT OLVASTA MÁR?
×
×
×
×
×