Hamarosan eltűnhetnek a 10 év alattiaknak szóló műsorokból Gary Lineker egykori futballsztár chips reklámjai, és az énekes Beyoncé üdítőital-hirdetései, de tilalom vár azokra a reklámokra is, amelyek arra ösztönzik a gyerekeket, hogy túl sok sót, cukrot és zsírt tartalmazó ételekért nyaggassák szüleiket.
A brit élelmiszeriparra jövőre ennél is radikálisabb szabályok várnak, ezekről azonban még folyik az egyeztetés az érintettek, és a szabályozás elkészítésével megbízott szerv, az Ofcom között.
Az egészséges életmódért kampányoló szervezetek szerint azonban nem kellően radikális a most bejelentett tiltás. Õk azt szeretnék elérni, hogy este 9 óra előtt egyáltalán ne hirdethessenek egészségtelen ételeket a brit tévécsatornákon. Sok gyerek ugyanis a felnőtteknek szóló műsorokat, például a szappanoperákat is nézi.