eur:
411.3
usd:
395.15
bux:
0
2024. december 27. péntek János

Ötös karambolt és maradandó fogyatékosságot okozó ütközés – fotók

A maradandó fogyatékosságot eredményező közúti baleset gondatlan okozásának vétsége miatt indult ügyben a Tatabányai Járási Ügyészség vádiratot nyújtott be azzal a fiatal nővel szemben, aki a vészfékezés ellenére hátulról neki ütközött egy motorkerékpárnak.

A vádirat lényege szerint a fiatal nő 2019. október 27. napján a délutáni órákban derült időben, jó látási és erős forgalmi viszonyok mellett vezette az autóját Tát lakott területén kívül, a 1119-es számú úton Bajna felől Esztergom irányába. Amikor egy útkereszteződéshez ért, későn vette észre, hogy egy motorkerékpár az úttesten áll és a vészfékezés ellenére nekiütközött a motorkerékpár hátuljának. Emiatt a motorkerékpár nekiütközött az előtte várakozó gépjárműnek, majd az árokba csapódott, két utasa pedig az úttestre zuhant. A motorkerékpár előtt lévő gépjármű is nekiment az előtte állónak. Az ütközéseket követően érkezett a baleset helyszínéhez egy másik személygépkocsi, melynek vezetője későn észlelte a balesetet, ezért a vészfékezés ellenére belement a vádlott által vezetett személygépkocsiba – derül ki a Komárom-Esztergom Megyei Főügyészség közleményéből.

A motorkerékpár vezetőjének és utasának a baleset következtében nyolc napon túl gyógyuló, maradandó fogyatékosságot eredményező sérülése keletkezett.

Az ügyészség a vádiratban arra tett indítványt, hogy az Esztergomi Járásbíróság tárgyalás mellőzésével, büntetővégzésben felfüggesztett fogházbüntetést szabjon ki a vádlottal szemben és határozott időre tiltsa el a közúti járművezetéstől.

Címlapról ajánljuk
Cserhalmi György: „Nem vagyok hajlandó rosszul lenni!”

Cserhalmi György: „Nem vagyok hajlandó rosszul lenni!”

A magyar színház- és filmművészet megkerülhetetlen alakja, és bár mostanában csak ritkán tűnik fel a vásznon, de mégis jelen van. Azt mondja, akik kíváncsiak rá, megtalálják, de tanítani nem akar, csak beszélgetni. Cserhalmi György szerint egy időtálló alkotás és a szakmai párbeszéd legfőbb építőköve egyaránt a kölcsönös bizalom. Úgy véli, a színművészeknek a színház az anyukájuk, a film pedig a mostoha papájuk, aki „hol kedves, hol nem”.
VIDEÓ
EZT OLVASTA MÁR?
×
×
×
×
×