Infostart.hu
eur:
382.2
usd:
328.23
bux:
108922.07
2025. december 5. péntek Vilma
Nyitókép: MÁV

Megvan, miért nem tudott online jegyet venni a MÁV-nál

A SimplePay bankkártyás fizetési rendszer átmenetileg nem működött a MÁV mobilalkalmazásban és az internetes jegyértékesítési csatornán. Kijavították a hibát, de kérdés, hogy mi lesz az elindított tranzakciókkal.

A sikertelen jegyvásárlásokat a MÁV-START megvizsgálja, és intézkedik a többszöri vásárlások esetén az automatikus visszafizetésről az online fizetés során használt bankszámlára - írja a Mávinform a közösségi oldalán.

Úgy fogalmaznak: "amennyiben a jegy az applikációban nem látszik, és a MÁV-START-tól sem kap e-mail értesítést a sikeres vásárlásról, akkor önnek nincs jegye".

Azt kérik, hogy ilyenkor vásároljon az utas másik jegyet. A zárolt összeget, ha történt ilyen,

48-72 órán belül visszatérítik a fizetéshez használt bankszámlára.

Amennyiben ez nem történne meg, akkor a informacio@mav-start.hu-ra érdemes írni. A probléma sikeres kivizsgálásához a következő adatokat kérik: email cím, amivel az alkalmazásba regisztrált, a sikertelen vásárlás időpontja, illetve ha rendelkezésére áll, akkor a vásárlás banki tranzakciójának adatait.

Címlapról ajánljuk
VIDEÓ
inforadio
ARÉNA
2025.12.08. hétfő, 18:00
Szlávik János
a Dél-Pesti Centrumkórház infektológiai osztályának vezetője
EZT OLVASTA MÁR?
×
2025. december 5. 21:40
×
×
×
×